پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

شغل پشنهادی ما

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۰۵ ب.ظ
بعد از یک ماه بی کاری بعد از خدمت ،چند روز پیش تو مسجدمون یکی از اهالی میجد بهم گفت سید یه کار خوب برات سراغ دارم .

بعد از تو جیبش یه تکه کاغذ دراورد گفت ببین کدومش روش نوشته خیابان داریوش ؟ گفتم این . گفت ها باریکلا . فردا زود برو خیابون داریوش به این ادرس . یه نفر می خوان مومن باشه هیز هم نباشه برای جلوی در پاساژ .هیچ کاری هم نداره فقط صبح تا ساعت دو باید بشینی جلوی در زنجیر بندازی .زیر سایه !! (نیشخند) ماهم برای اینکه دلش نشکنه گفتم حتما میرم

الان هم چند روزه هی گیر می ده رفتی ؟  ما هم این وسط گیر کردیم چی بگیم . خدا ختم به خیر کنه


چند مدتی مدام تو سطح شهر با اتوبوس های شهری تردد می کنیم تو این مدت کتاب 10 گفتار استاد شهید مطهری رو دوباره خوندم . امیدورا شدم. انگار منم می تونم از وقت های مرده ام استفاده کنم



۹۱/۰۳/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۵)

۳۰ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۴۵ فروش ساکس پر سرعت ارزان
فروش ساکس پر سرعت
(نسل جدید فیلتر شکن ها)با بهترین قیمت و بهترین شرایط
توجه کنید ساکس ها بر خلاف وی پی ان ها که امنیت شما را تضعیف میکردند هستند و به هیچ عنوان امنیت شما رو از بین نمیبرند
و همچنین به هنگام استفاده سرعت شما را پایین نمی آوردند و میتوانید با همان سرعت همیشگی(بودن استفاده از فیلتتر شکن)دانلود کنید
توجه :برای خرید حتما با آی دی من تماس بگیرید و محتوای سایت فقط جهت اطلاعات شما از آی پی و پورت میباشد
قبل از خرید جهت تست سرعت از ما اکانت تست بخواهید
مستـــــــر ساکس
هرررررررررررررررررررررررررر
به درد همون کار هم میخوری واقعا.
خب برو دیگه ، چرا میخوای دل اون بنده خدا رو بشکونی
تردد با اتوبوس شهری خوبه ، آفرین
مرد حسابی! خب میگفتی من برم !
چه ناراحت کننده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">