پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

نخبه کشی

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ

امشب داشتم با یکی از اساتید دوران دانشگاهم که از نخبه ها و رتبه اول های دانشگاه شیراز بودن ، صحبت می کردم .


ایشون از کسایی هستن که با معدل 17 از یکی از سخت ترین رشته ها و از بی رحم ترین دانشگاه ها ،فارغ التحصیل شدن و قرار بود برای ادامه تحصیل به دانشگاه ویرجینیای آمریکا برن که  بنا بر مشکلاتی نتونستن برن و ادامه تحصیل بدن ، ودکترای شیراز رو هم به دلیل تنگ نظری و رفتار برخی اساتید دانشگاه شیراز کلا بی خیال شدن . یک نخبه له شده !!!!!


به طور اتفاقی از سرنوشت یکی از دوستان مشترکمون که با ایشون هم رشته ای بودن و تغییر رشته به علوم انسانی دادن و به یک کشور خارجی رفته و بورس شده و داره دکترا می خونه براشون گفتم ، جوابی دادن همچون  آب سردی  بر پیکر من  که :


این رسمه اینجاست ،خیلی تعجب نداره کسی که (این قسمت از صحبت ها حذف شده)  و 6-7 ساله لیسانس میگیره به اوج می رسه و کسی که مثل من شب و روز اهل مطالعه بوده و تلاش و رتبه اول بوده حتی نتونه کار دولتی پیدا کنه باید دکتری رو رها کنه بره سربازی تو پادگان برای جناب سروان استکان بشوره

خیلی دلم به حالشون سوخت ، خیلی...
۹۲/۰۸/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۲)

۱۰ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۳۴ سید عباس حقایقی
نشت نشا بده بخونه تش بگیره :دی
بعدم خدایی لیسانس یا فوق لیسانس مکانیک معدل 17 اگه بشیم نخبه ایم؟ یه کم بیشتر و صحیحتر توضیح میدادی درباره این بنده خدا. این که اسمش نخبگی نیس
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۱۹ مستاجر خدا
سلام 
اون لیسانس های 6-7 ساله احتمالا من هم جزوشون هستم :D 
الحمد لله خارج درس خوندنمون هم انگاری تضمین شده ! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">