پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

صبر جمیل

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ب.ظ


گفتم : خدایا آیا به اون چیزی که می خوام می رسم یا نه؟

گفت: "أَفَمَن وَعَدْنَاهُ وَعْدًا حَسَنًا فَهُوَ لَاقِیهِ کَمَن مَّتَّعْنَاهُ مَتَاعَ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا ثُمَّ هُوَ یَوْمَ الْقِیَامَةِ مِنَ الْمُحْضَرِینَ" 1

گفتم : تا کی؟

گفت: " إِنَّ السَّاعَةَ آتِیَةٌ أَکَادُ أُخْفِیهَا لِتُجْزَى‏ کُلُّ نَفْسٍ بِمَا تَسْعَی " 2

گفتم : خوب در برابر فشار اطرافیان چه کنم؟

گفت: " اصْبِرْ عَلَى مَا یَقُولُونَ وَاذْکُرْ عَبْدَنَا دَاوُودَ ذَا الْأَیْدِ إِنَّهُ أَوَّابٌ " 3

گفتم : تکلیف من چیه ؟

گفت: " وَأَن لَّیْسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَى  وَأَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُرَى  ثُمَّ یُجْزَاهُ الْجَزَاء الْأَوْفَى " 4


1-سوره : القصص آیه : 61
2-سوره : طه آیه : 16
3-سوره : ص آیه : 17
4-سوره : النجم آیه : 39

۹۲/۰۴/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۳)

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۵۷ سید عباس حقایقی
احسنت
بجای صبر میتونی بری بمیری!
ای کاش معنای فارسی ایاتم مینوشتین
تا افراد بی سوادی مثل منم بتونن بهره مند بشن
هر شب به زور یه صفحه قران میخون،، حسشنیس اصلا بگردم دنباله ایات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">