پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

سبز هم بازیچه شد مهدی بیا

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۸۸، ۱۱:۲۷ ق.ظ
سیدی تنها به رنگ سبز نیست 

 هیچ دانی مادر سادات کیست؟ 

 سبز یعنی عاشق مولا شدن 

 پشت درب حیدری زهرا شدن

 سبز یعنی عشق تا شور و بلا 

 با حسین فاطمه در کربلا 

 طالب سبزم نه این سبز ریا

 سبز هم بازیچه شد مهدی بیا
 
 


 
 
۸۸/۰۳/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۷)

فقط احمدی
با سلام وبلاگ بسیار خوب و جالبی دارین امیدوارم موفق باشین در صورت میل برا تبادل لینکی مرا با نام ترنم وحی لینک کرده یه سر هم به من بزنید تا لینکتان کنم منتظر حضورتان هستم.
سلام
با اجازه من این شعرو تو وبلاگم نوشتم
۳۰ خرداد ۸۸ ، ۰۹:۴۰ ذره ی نامحدود
اجرکم عندالله
سلام. خسته نباشید. مطلبی که بیان می کنم مرتبط با این موضوع نیست .ازاینکه جونهائی چون شما درعرصه فعالیت های اعتقادی پیشگام هستند خداراشاکرم. ای کاش تو وبلاگت بیشتر ازخودت می گفتی . اگه واقعا اونجوری که عکست نشون میده و ماشاء ا.. جوون پرتلاشی هستی سعی کن مطالب بیشتری را در فضای اینترنت قراربدی . انشاء ا.. بتونیم فضای اینترنت رو هم به سمت ارزشها برگردونیم. درصورتیکه تمایل داشتی سری به وبلاگمون بزن . واگه قابل دونستی لینک کن تا ماهم شما رولینک کنیم.
برادر عزیزم!
درسته که سیادت نباید ابزار انتخاباتی بشه اما اگر آقای موسوی شال سبز داشته باشه قابل توجیهه چون سیده اما آقای احمدی نژاد که در جشن غیر قانونی شال سبز انداخت که واجد این شرط نیست! تازه سعید حدادیان بهش رسوند که از ذوقش یادش نره یه بهانه ای بتراشه و بگه مامانم سید بود!
این شعر برای هر دوی آقایون مناسبه و بیشتر آقای رییس جمهور نهم!
در ضمن من به هیچکدام رای ندادم! غرضی در کار نیست. حقیقت بود و گفتم.

این هم عکس شناسنامه که سید هیچ جاش نیست:
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2009/06/453308_orig.jpg

سید جان! شیعه نباید زیر پرچم حزب بره!

حزب ما حزب الله هست و پرچمش به دست مولا! هر کس خواست کار دیگه بکنه نباید بپذیریم. اینها همه مدعیانند!

والسلام









پاسخ :
سلام علیکم با تشکر از لطفتون
اول که من طرفدار هیچ حزبی نیستم. و کلا از سیاست به دلیل اینکه با روحیات من سازگار نیست خوشم نمیاد.در رابطه با این پست هم چون خیلی رنگ سبز مورد اهانت قرار گرفت -سیزی که نمادی از باورهای دینی ماست- و با این رنگ سبز کلی خباثت ها به کار گرفته شد مجبور شدم بزنم و واقعا هم :سبز هم بازیچه شد مهدی بیا...

در مورد لینک عکس :این دلیل نمی شه که چون تو شناسنامه ایشان اسمی از سید بودن مادرشون برده نشده پس سید نیستند.(قصد دفاع ندارم) چون خواهر خودم هم با اینکه سیده بود اما تو شناسنامه اش سید نزده بودند که چند سال پیش که می خواست سر کار رفت اصلاحش کرد.در ضمن معمولا در شناسنامه ی غیر از شناسنامه افراد سید،سید رو نمی نویسن .پسر عمه ام هم همینطوره تو شناسنامه اش مادرش سیده اما ننوشته سید و فقط اسم مادرش(عمه من) رو نوشته
یا علی
خب ممنون از این نظرتون
پس اگر هم ننویسن نمیشه ثابت کرد. بهتره همه بدونیم اگر هم بنویسن نمیشه ثابت کرد! مگر شجره نامه معبری باشه و خاندانس سر شناس.

برای ما هم همینطوره و مادر من هم توی شناسنامه نداشتن کلمه سیده یا سادات رو.

اما ان اکرمکم عندالله اتقیکم.

وثانیا:
- آقای احمدی نژاد: آقای موسوی!
- آقای رضایی: من سید نیستم. تنها مادرم سید هستند و باز هم من ادعای سیادت ندارم!

من هم با نظر شما موافقم. برای رای آوردن از تمام مقدسات. از تاریخ اسلام گرفته تا سخنان امام و رهبری و احادیث و این مسائل گرفته تااااااا رنگ و لعاب و پرچم.

من نماز جمعه رفته بودم. نماز وحدت. اما تنها عکس یک نفر توزیع می شد.

این جامعه به قهقرا می رود!

نوشته شما بی طرف بود اما آن را با تاثر از مطلب شعار تا عمل(پیرامون بیانیه شماره 9 جناب موسوی) خواندم.

متشکر

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">