پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

متفاوتی نو

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۲۱ ب.ظ
شاید گاهی می شنیدم که نو اندیشیدن ، هولناک است ، اما این روزها واقعا می توانم لمس کنم که نو اندیشیدن هولناک است .

انسان حتی از ،« فرض » اینکه همه داشته هایش اشتباه است ، هول می کند ،چه اینکه بخواهد ان ها را تغییر دهد. 

این روزها به مفهوم تقدس بیشتر فکر می کنم  .شاید تقدس و مقدس بودن ارتباط تنگاتنگی با  «متفاوت بودن» داشته باشد !

 وقتی در پله ای از تقدس باشی یا تفکراتت مقدس باشد باید تنهاشوی و باید تکفیر شوی  و حتی باید طرد شوی. بی شک متفاوت بودن همیشه توام با تنهایی خواهد بود . و این را خودم در دوران خدمت به عینه لمس کرده ام .که متفاوت بودن چقدر باعث به انزوا کشاندن فرد متفاوت خواهد شد!! ایستادن بر سر عقائد (نه لزوما عقائد دینی ) و ساز مخالفت زدن با تمام بی قانونی ها و بی ارزشی ها ، گرچه سخت و طاقت فرساست ، اما تنها گذشت زمان می تواند ،حق و حقانیت  را اثبات کند .

در طی مدت اخیر،تفکراتی «متفاوت»با اندوخته هایم را خوانده ام . و علامت سوالی برای خودم که نکند ، که من های "نوعی" هم در حال به انزوا کشاندن مقدسین هستیم کما اینکه خودم این "به انزوا کشیده شدن "را در حد دنیای کوچک خودم لمس کرده ام!!

 روایتی ست که هنگامی که امام عصر ظهور کنند ، بسیاری از علما و بزرگان علیه ایشان صف ارائی خواهند کرد .مقدس ترین فرد زمان ! این جبهه گیری توسط کدام دسته از علما و کدام دسته از مردم ایجاد خواهد شد؟ دو گروه !

گروه اول خوب دشمنان پرچم دار خواهند بود. اما هول و هراس هنگامی به جان می افتد که گروه دوم را بررسی کنیم.علما و مقدس مابان !!

یعنی من و شمایی که داعیه ای از تقدس و اسلام داریم . و جالب اینجاست که این گروه در برابر یک مقدس ایستادگی خواهند کرد .به نام تقدس و با یقین .چرا؟ چون با «متفاوتی نو» روبه رو خواهند شد. چرا که می گویند دینی جدید و متفاوت با «اسلام ما» امده است.واین نکته بسیار حائز اهمیت است .یادمان نرود که "عالمان دین " موضع گیری خواهند داشت!!! 

   در خطبه 108 نهج البلاغه نیز آمده است که :

"...زمانی است که پست فطرتان همه جا را پر می کنند، بزرگواران کمیاب می شوند، روزگاری است که پادشاهان چون درندگان، تهیدستان طعمه آنان، راستی غارت می شود و دروغ فراوان می گردد. مردمانشان با زبان تظاهر به دوستی دارند اما در دل دشمن هستند. گناه همه جا را فرا می گیرد و علنی به گناه افتخار می کنند و اسلام را چون پوستینی واژگونه می پوشند"

و همچنین روایات دیگری که همه از اوضاع نا به سامان دین در اخرالزمان پرده بر می دارد.

از کنار هم قرار دادن این جملات و روایات ؛ ترس عجیب و بهتی خفقان بار ، بر وجودم مستولی می شود . که شاید من هم مشمول این جمله باشم که :

انسان مقدس همیشه اسیر پیش داوری های دشمنان و غُلوّ دوستان بی خبر و سطحی نگر است.

"نو" همیشه  در بطن خود قرین "ترس" است. و امروز من مالامال از ترسم . ترسی به خاطر عاقبت به خیر نشدن !!! ترسی برای "توهم" درست و حق بودن !!!

ما در این انبار گندم می کنیم *گندم جمع آمده گم می کنیم

می نیندیشیم آخر ما به هوش *کین خلل در گندمست از مکر موش

موش تا انبار ما حفره زدست *وز فنش انبار ما ویران شدست

اول ای جان دفع شر موش کن *و انگهان درجمع گندم کوش کن

گرنه موشی دزد در انبار ماست *گندم اعمال چل ساله کجاست 

ریزه ریزه صدق هر روزه چرا*جمع می ناید در این انبار ما


و امروز می توانم عمیقا اضطرار را در این دعا حس کنم که :

اللهم اجعل النور فی بصری و البصیره فی دینی و الیقین فی قلبی و...

تصور می کنم که در این هجوم وحشیانه و سنگین امواج خروشان "اندیشه ها" ،چقدر لذت بخش است چنگ زدن به درخت و شاخه ای محکم!!! و مامنی آرام و گرم که تو را از غرق شدن و همراه شدن با سیل افکار و اندیشه ها نجات دهد.خدایا عاقبت به خیری می خواهم!!

۹۱/۱۰/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۳۲)

۲۳ دی ۹۱ ، ۲۰:۳۱ زرین نامه
سلام عزیز.وبلاگ زیبایی داری
به منم هم سر بزن
اگه با تبادل لینک موافقی من رو با این ادرسا لینک کن

http://zarinnameh.ir/ عنوانش رو هم بزار زرین نامه ممنونم

http://zarinnameh91.blogfa.com/ عنوان اینو بزار پایگاه خبری زرین نامه،

وبگو با چه نامی لینکت کنم
تشکر
خدانگهدار
۲۳ دی ۹۱ ، ۲۰:۴۰ بلوبلادد
زیادم سخت نیست
هر کی که می بینی تا حالا به وعده هاش عمل نکرده دیگه پشتش نباش.
اگه حق بود اگه ایمان داشت اگه از خدا غافل نبود مطمئنا به وعده هاش عمل می کرد.
مطمئنا به فکر مردم و مخصوصا جوان ها بود.
من فکر می کنم مذهبیا یکم این مسائل رو برای خودشون سخت می کنند. با تعصبی که نسبت به مسائل کشور دارن، می خوان سعی کنند همه چیز رو خوب جلوه بدن و همینه که کار رو خراب می کنه در حالی که زیر بار ظلم رفتن و پذیرفتن هر تصمیمی که برامون گرفته میشه، خودش گناهه. اگه اشتباه می کنم بگید اشتباه می کنم.
سلام دوست عزیز

ظهور نزدیک است انشاالله, و شکی در آن نیست. و د راین عصر ظهور با سه وبلاگ مرتبط با ظهور امام زمان (ع), یعنی

☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼
http://albeyatolellah.blogfa.com

اخــبــار ظـهــور ◄◄◄
http://albeyatolelah.blogfa.com

۞ مبشرات ظهـور امام مهدی ۞
http://zohoor-mahdi.blogfa.com

در تلاش جهت استقبال از ظهور امام زمان حضرت ولی عصر (عج) و تبلیغ برای آمادگی سایر شیعیان در رسیدن به سطح آمادگی یک منتظر واقعی, اقداماتی را بعنوان راهبرد برشمرده و پیرامون آنان فعالیتهایی صورت گرفته که در پست های وبلاگ مندرج است.

از شما دعوت می شود به وبلاگ های ما سری بزنید و نظر کارشناسانه تان را برای بهتر شدن وبلاگ ها به ما ارائه کنید

عزت تان مستدام زیر سایه و پرچم مولانا امام زمان (ع)

یا مهدی
۲۷ دی ۹۱ ، ۱۲:۳۳ نسل سومی
جمله ی آخرت محشر بود آقو!
خدایا!
به من بفهمان بدون تو چه می شوم
اما
هرگز نشانم نده...

#
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۰۱ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
و من گاه از پناه نیمه باز پنجره و از پس دریای جوشان چشمهایم آه کوچه را لمس می کنم و چه آه سوزان و غمگینی است آه منتظری که غروب یاقوتی جمعه زیبا را ببیند و یار نیاید .

+سلام دوست عزیز ، وبلاگ زیبایی داری

+خوشحال میشم به من هم سر بزنی ..

+اگه مایل بودی به تبادل لینک خبرم کن

+منتظر حضورتــــــــــم ..
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۰۸ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
سلام ممنونم از حضورتون شما هم لینک شدید
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۰۴:۴۶ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
سلام

آدرسی ک گذاشته بودین باز نشد
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۱۲ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
سلام .. ممنون الان باز شد ..

صفحه اول رو تا حدودی خوندم ..

اون دوستی ک کلا میگه افسانه است نمیدونم چطور اینو میگه !

اینجا فقط شبه سر نعداد کشته شدگانه نه اتفاقات رخ داده ..

بعضیا میگن تعداد خیلی کمی کشته شدن .. بعضیا میگن تعداد خیلی زیادی ..

ولی اصل موضوع درسته .. شما میتونید سخنرانی آقای رائفی پور رو هم در این زمینه

گوش بدید .. تا خودتون تشخیص بدید ..
۰۶ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۱۰ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
اللهم عجل لولیک الفرج

و العافیة و النصر

ملکوت خدا نزدیک است
و ظهور منجی موعود
التیام زخمهای هزاره هایمان خواهد بود...

+سلام ب روزم خوشحال میشم بیای
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۵۸ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
ای آخرین توسلِ سبزِ دعای ما؛
آیا نمی رسد به حضورت دعای ما؟
شنبه، دوباره شنبه ...، دوباره سه نقطه چین؛
بی تو، چه زود می گذرد هفته های ما ...

+ سلام با یه مطلب جدید به روزم خوشحال میشم از حضورتون
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۰۹ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
دل خورشید محک داشت ؟ نداشت
یا به او آئینه شک داشت ؟ نداشت

آسمانی که فلک می بخشید
احتیاجی به فدک داشت ؟ نداشت

غیر دیوار و در و آوارش
شانه وحی کمک داشت ؟ نداشت

مردم شهر به هم می گفتند ،
در این خانه ترک داشت ؟ نداشت

شب شد و آئینه ماه شکست ،
دست این مرد نمک داشت ؟ نداشت

تو بپرس از دل پر خون و غمت ،
چهره ی یاس کتک داشت ؟ نداشت...

یــــــــــــا زهـــــــــــرا

+ سلــام بــا یــه مطلــب جــدیــد بــه روزم خوشــحال میشــم از حضــورتــون
۱۵ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۶ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
تقصیر من است اینکه، کم می آیی

هر گاه شدم اسیر غم می آیی ...

این جمعه و جمعه های دیگر حرف است

آدم بشوم ؛ سه شنبه هم می آیی !!!!

+سلام با یه موضوع جدید به روزم خوشحال میشم از حضورتون
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۲۱ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
خدایا! اگر دستبند تجمّل
نمی­بست دست کمانگیر ما را،
کسی تا قیامت نمی کرد پیدا
از آن گوشه ی کهکشان تیرِ ما را
ولی خسته بودیم و یاران همدل
به نانی گرفتند شمشیر ما را
ولی خسته بودیم و می برد طوفان
تمام شکوه اساطیر ما را
طلا را که مس کرد، دیگر ندانم
چه خاصیّتی بود اکسیر ما را

سلام به روزم منتظر حضورت
۰۲ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۳۵ یاسر باقری
سلام.
چطوری؟
چرا تشریف نمیارین وبم بهم انتقاد کنین و پیشنهاد بدین؟
خیلی وقته بروزم.ولی فکر کنم مارو از یاد بردین؟
لطفا تشریف بیارین و ما را محروم نکنین.
نکته نکته:
(این نظر برای تموم لینکام میفرستم پس اگه قبلا تشریف آوردین ناراحت نشین.)
یا علی.
۰۷ اسفند ۹۱ ، ۰۴:۳۴ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
- حرفهای نازک از حلقوم اندیشه های آهن آلود.
- گمراهی؟
- ندانی که دجال توبه کرده است! و مجله می فروشد.
- بودن؟
- گمان کنی با نبودن، مساله دارد.
- من؟
- یک انتظار.
- تو؟
- یک آغوش.
- او؟
- در راه.

سلام با یه مطلب جدید به روزم منتظـــــــر حضــــــورتـــون
گفتم این عید به دیدار خودم هم بروم
دلم از دیدن این آینه ترسید چرا؟
۱۳ اسفند ۹۱ ، ۰۷:۳۲ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
خودت گفتی که وعده در بهار است
بهار آمد دلم در انتظار است
بهار هر کسی عید است و نوروز
بهار عاشقان دیدار یار است

سلام با یه مطلب جدید به روزم خوشحال میشم از حضورتون ..
۱۹ اسفند ۹۱ ، ۰۵:۱۵ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
نبودن هایت آنقدر زیاد شده اند
که هر رهگذری را شبیه تو می بینم !!
نمی دانم غریبه ها ” آشنــــــــــــــا ” شده اند
یا تو ” غریبـــــــــــــــــــــــــ مانده ای ” ؟؟!!

سلام.. به روزم منتظر حضــــــورتــــــــون ..
۲۶ اسفند ۹۱ ، ۰۶:۴۸ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
ای کاش در رکاب امامم شوم شهید
من سخت بر دعای فرج بسته ام امید..

سلام به روزم خوشحـــال میشـــم از حضـــورتـــون ...
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۵۵ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند
ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

سلام به روزم و منتظر حضورتون ...
سلام
منظور ماندانا وبلاگ حقیر بود
سلام . خدا قوت. محتاج دعای همه ی بنده ی های خوب خدا هستم. برای برآورده شدن حاجتم لطفا یک صلوات بفرستید. خواهش میکنم دعام کنید
حاجتم خیلی بزرگه ولی بزرگتر از خدای بزرگ و یگانه نیست

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۵۲ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
شاید آن روز که سهراب نوشت:

"تا شقایق هست زندگی باید کرد"

خبری از دل پر درد گل یاس نداشت

باید اینگونه نوشت:

هر گلی هم باشد، چه شقایق چه گل پیچک و یاس

زندگی بی مهدی

زندگی با غم‏هاست

سلام به روزم و منتظر حضورتون
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۷:۳۱ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
سیل چشمانم باز از فراغت جاریست....خسته ام باز بیا جمعه ها تکراریست
در پی قافیه ها چه پریشان ماندم .....قافیه در شعرم با حضورت جاریست
به هوایت آقا بغض کرده شعرم....آسمانش انگار نم نمک بارانیست
دل من پر غصه حال شعرم خوش نیست... نفسی مانده فقط جای شکرش باقیست
در فراغت آقا چشم در راهم من.... گر چه این جمعه همان جمعه ی تکراریست.....

سلام به روزم و منتظـــــــــر حضورتون
۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۰۷ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
کماکان شب تنها همنشین دلتنگی های من است...

شب زیبای پرستاره ام را با هیچ روز تاریکی مبادله نمی کنم

شب توام با سکوت

همدم اشک های من است.

شبی که همانند من از زندگی روزانه به تنگ آمده است...

در سکوت بی پایانش

در سبک بالی و انتظار زیبایش

در درد دلها و بغض های آشنایش

مرا از خود نمی راند!

او همچنان تنها یاور لحظه های شبانگاهی انتظار من است...

سلام به روزم و منتظر حضورتون ...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۳۳ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
بنده که نباشی؛

متکبر می شوی؛

حتی در سجده های طولانی ...


سلام به روزم و منتظر حضورتون

احیانا شما قصد بروز کردن ندارین ؟؟!؟!؟!؟!؟؟
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۰۸ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند
ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

سلام به روزم و منتظر حضورتون ...
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۱ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
یک روز می افتد ؛
آن اتفاق خوب را می گویم ...
من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛
هر لحظه ، هر روز ، هر جمعه ...
السلام علیک یا صاحب الزمان

سلام به روزم و منتظر حضورتون

۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۰ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
لحظه های دوری را با ساعت شنی میشمارم...

یک صحرا گذشت!!!!!
سلام به روزم و منتظر حضورتون ...
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۸ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
دلتنگت که میشوم


آسمان هم دلش ریش میشود...


ای از تبار یاس های خوش بو


تو ای به رنگ سرمستی


پنهان شده ای که چه؟!


تابستان بهانه است


سرزمینمان داغدار کوچ توست...


غبار دوریت طراوت را مسموم کرده


و انگورها مستی ز تو میطلبند .


به گمانم کم سویی اخترکان محصول غیبت های توست...


... ای حسن تعلیل جهان!


نمایان شو


تا آرامش بر ظرف زمان طلاکوب شود...

سلام بــــــــه روزم و منتظــــــــر حضورتــــــــون ... (:
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۷ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
وقتی میگیم خدا کند که بیایی
شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید . . .

سلام به روزم و منتظر حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">