پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

رسالت پیامکی

شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۱۹ ق.ظ
مدتیه به دنبال کشف رسالت و جایگاه ونقش خودمم. کجا هستم قراره چه بکنم و نقطه هدفم کجاست . وقرار این خلیفه خدا چی کاری رو انجام بده .و حسابی دغدغه این امانت خدا رو دوشم سنگینی می کنه


توگویی که الانه که کمرم از شدت سنگینی رسالت بشکنه

الَّذِی أَنقَضَ ظَهْرَکَ

سردرگمی و گیجی و همه چیز خواهی  و .... از مرضاتی بود که به جونم افتاده بود .(که البته به قول اقا سید مرض بحران هویت هست)

چند جلسه ای هم مشاوره رفتم . دیشب تو رختخواب که بودم داشتم به همین موضوع فکر می کردم . باتبع خودشناسی مهمترین قدم تو این زمینه هست  . داشتم به خودم فکر می کردم اما ذهنم قفل قفل بود. تا اینکه گفتم اخر شبی به چند تا از رفقای موفق و صاحب نفسمون پیامکی بزنیم که برای گشایش کارم دعایی بکنن.
متن پیامک:
"در پی یافتن رسالت و نقش و توانایی هام هستم با تمام سلول ها و پلاکدهای خون م محتاج گشایش  نشان دادن راه هستم .برام با همه سلول ها و پلاکدهی خونی تون دعا کنید"

اخرین پیام که دلیور شد . ناخوداگاه شروع کردم به گوش دادن سخنرانی ی که مدت ها قبل دانلود کرده بودم و تو گوشی م بود و حوصله نداشتم بشنوم .
از برکات همایونی نفس کدوم یکی از بزرگواران بود الله اعلم.امادر اولین ماموریت موفق به کشف 4 تا از نقص هام ،از دل بی ربط ترین سخنرانی به این موضوع ،شدم. سخنرانی "زنای ذهن قسمت دوم " (دکتر حسن عباسی)

خودم فکم افتاد فکر نمی کردم خدا اینقدر جدی بگیره  و به این زودی تحویل بگیره .تا ساعت 3 داشتم گوش می دادم و تجزیه و تحلیل می کردم.البته اثرش هم زود نمود پیدا کرد و در اولین دم نماز صبح م قضا شد.به هرحال دمش گرم .
یکی از اینا اولیاالله هستن و دعاشون می گیره مشکلی مرضی چیزی دارید با یه اس ام اس براتون حل می کنن  :
1-حجت الاسلام انجوی نژاد
2-حجت الاسلام سید جلال موسویان
3-حجت الاسلام اذرنیا
4-حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی
5-سید جلیل موسویان
6-اسحاق رهنما
7-علی اکبر سلطانی
خوش به حال من که شماره این همه اولیاءالله تو گوش م دارم
البته سید عباس حقایقی رو هم اضافه کنید که بنا به دلایلی از چشم ما افتادن و از لیست اولیا الهی خارج شدن


نمی دونم این بلاگفا چه مرضی داره گاهی شکلک ها را نشون نمی ده .خودتون به تناسب شکلگ های تعجب نیشخند و چشمک رو بذارید

۹۰/۱۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۱)

۰۶ اسفند ۹۰ ، ۲۳:۵۴ سید محمد انجوی نژاد
نه .... واقعااااااااااااا خدا شفا بده






من:
البته فکر می کردم اون موقع شب بعضی ها یگن خدا شفا بده ها اا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">