پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

شتری که در خانه ما خوابید!! 2

پنجشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۰، ۰۸:۲۱ ق.ظ
خدمت مزایای زیادی داره .تمرین سرعت عمل در کارها، تمرین نظم ، تمرین کار گروهی ، تمرین اطاعت پذیری از مافوق ، تمرین برنامه پذیر شدن  وبرنامه داشتن ، و حتی تمرین "شکسته شدن  غرور و ابهت کاذب"!!! و... .

کار گروهی خیلی کار سختیه و این که همه اعضا نسبت به گروه تعهد داشته باشن و بدونن که کل گروه یعنی یک نفر  و یک نفر یعنی کل گروه .کوتاهی یه نفر باعث میشه کل گروه نتونه کارشو به نحو احسن انجام بده .


تجربه 40 روزه من می گه که  90% افرادی که از خدمت ناله می کنن و زمین و زمان رو با کلمات شکیل و موزونشون مزین می کنند ،چون هیچ کدومشون کارهای بالا رو بلد نیستن و اموزش ندیدند و تمرین نکرده اند  وقتی تو چنین محیطی که همه اینها رو می خوان ؛قرار می گیرن ، تحت فشار قرار می رن و ناراحت و یه کوچولو هم کلمات خارج از دایره المعارف فارسی!!

یکی از بچه ها بود که می گفت تو دوران بچگی ش حافظ 20 جز قران بوده .این دهن ما رو اسفالت کرده بود شب وروز فقططططططططططططط از دهن این بشر فحش می امد بیرون .بدبختی این تختش هم کنار تخت ما بود .و ما همیشه از برکات این اقا مستفیض بودیم .این اقا تو خواب هم حرف می زد .جالب بود یه شب بیدار شدم دیدم داره تو خواب هم فحش می ده!


یک توصیه برادرانه : دوستانی که قصد دارن برن خدمت حتما موارد بالا رو تمرین کنند تا بلکه اونجا اذیت نشن

چاااااااااای : یکی از مفیدترین نوشیدنی های ممکن تو دوران خدمته که نقش "اب حیات " رو بازی می کنه .خیلی تلاش کردیم مباحث مربوط به طب سنتی رو رعایت کنیم اما این یکی نشد که نشد .غذاها طوری هست که فقط با چای پایین می ره به خاطر همین در هر سه وعده ،چای جز لاینفک غذاهامون بود .گاهی تو آینه که خودمون رو می دیدیم احساس می کردیم اونقدر تو بدنمون چای هست که تا نصف سفیدی چشممون چای مثل سطح اب دریا موج می زنه .

یه نصیحت برادرانه به همه کسایی که قصد خدمت دارن .حتما یه فلاکس برای چای ببرید


یه خاطره جالب :

من اونجا به عنوان قاری کلاسمون شروع کلاس ها قران تلاوت می کردم .اوایل که هول می شدم سوتی های زشتی می دادم. یه بار تو سوره حمد ایه جدید از خودم در اوردم :اهدنا الصراط الذین انعمت علیهم... که یه نفر فهمید

ویه بار هم سوره شمس رو از حفظ می خوندم 4تا ایه شو جا انداختم که هیشکی نفهمید جالب این که همه هم تشویقم می کردن طوری که احساس می کردم مدال طلای المپیک رو برنده شدم

۹۰/۰۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۱۴)

وبلاگ جالبیهموفق باشی
سلام
امیدوارم که این دوران رو به خوبی بگذرونید
با خیلی از مطالبی که نوشتید موافقتم.
انشاء الله در یه فرصت بهتر نظراتم رو کامل تر می نویسم
:-)
امیدوارم در تقسیم هم جای مناسب بیفتید
سلام
با سلام با موضوع ویژنامه ولادت حضرت زینب(س) به روز هستیم
www.matharsadat.blogfa.com
ولادت حضرت زینب بر شما مبارک باد
موسسه مذهبی فرهنگی مادر سادات
۲۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۷:۰۱ محمدرضا خسروانی
سید سلام
سید ارادت
سید ایول

اومدم بعد ازمدتها روحم شاد شد
منم دارم اعزام میشم
اما خب...
من از چایی بدم میاد
نمیشه فلاسک دلستر ببریم؟

ختم عمر بی برکت و پراز گناه و نمک به حرومی مارو هرچه سریعتر ختم بفرما
ختم به شهادت
یاعلی
25-02-1390
جالب بود. مخصوصا این حافظ قران /
سلام دوست عزیز
راستش‌ را به‌ ما نگفتند یا لااقل‌ همة‌ راست‌ را به‌ ما نگفتند……...
کدام جمعه؟ ندانسته ام ولی پیداست که آن ودیعه پروردگار درراه است
دلم خوش است میان شکنجه پاییز چه باشم وچه نباشم بهار در راه است
در انتظار حضور پر مهر شما....
یاعلی
سلام
سید خوبی؟
چه خبر از دوره مقدس خدمت....؟
نمیدونم بمن سر زدی یا نه ولی سر یه اتفاق وبم حذف شد و یه وب جدید ساختم، سعی کردم مطالب قبلی رو استفاده نکنم ولی اونایی که جالب باشه رو استفاده میکنم
دوست دارم
احسنت. ای کاش من هم سربازی می رفتم.
باسلام
وبلاگ جالبی است
باعنوان آیین دوست یابی به روز شدم
http://2irej.blogfa.com/
سلام/ به وبلاگ معرفی آشنای دیرینه ی دیار دیرآشنا! این شهید زنده هم سری بزنید % خدا و جدش به شما پاداش و اجر خیر دهد shuokrane.persianblog.ir لطفا به فریادش برسید
خیلی اسکلی
۰۳ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۲۹ صراط مستقیم
با سلام
امیدوارم در راستای ترویج مکتب اهل البیت هر روز بهتر از روز قبل وارد عرصه تبلیغ شویم
در صورت تمایل به وبلاگ صراط مستقیم هم سری بزنید و بعداز ارزیابی مطالب حتما (تاکید می کنم) حتما با ارائه نظرات و پیشنهاداتتون ما را در ارائه ی هر چه بهتر مطالب وبلاگ یاری کنید .
در این ماه پر برکت ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید
موفق باشید دوست عزیز
سلام
کولاک بود
"رهنما" به نکته ای بسیار دقــــــــــیق اشاره فرمودند!!!






من:شما چکار به رهنما دارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">