پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

شکلات

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰۴:۰۹ ب.ظ
دیشب برای یه حاجت دنیایی رفتم شاهچراغ دعای توسل . اینقدر نعره زدم و متوسل شدم که اگه یه کمک دیگه ادامه می دادم تا استانه مبعوث شدن به پیامبری پیش می رفتم!!!

از خواسته م خجالت کشیدم! چه چیزی خواستم! شو کو لات!! خدایا از اینکه وقتتو به خاطر این خواسته بچه گانه  گرفتم معذرت می خوام .با وجو اینکه خودت گفتی نمک زندگی مون رو هم از تو بخواهیم اما باز خیلی خجالت کشیدم .

۸۹/۱۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۶)

سلام دوست عزیز وب زیبایی داری
موفق باشی
واقعا برای شکلات بوده یا چیز دیگه کلک؟
سلام یه بار یه مطلب نوشتم واسه نشریه دانشگامون بدم اسمشو گذاشته بودم پیدای پنهان .هنوز مطالبتونخوندم میخونم نظر میدم.یاعلی سید علی
با مزه بود اما در شان یک انسان نیست استفاده از کلمه نعره زدن بران خودش ها...
۲۷ اسفند ۸۹ ، ۲۱:۳۹ کربلایی علی محمدخانی
سلام خدمت شما مدیر عزیز
از شما دعوت می کنم تا از وبلاگ محبان الحسین(علیه السلام)شهر لوشان دیدن کنید و نظرتون رو حتما اعلام کنید پس یادتون نره
درخواست کمک وراهنمایی هم دارم بعد هم اینکه اگر با تبادل بنر و لینک موافق هستید حتما خبرم کنید.باشه؟!
آدرس وبلاگ محبان الحسین علیه السلام:
http://mohebanehossein61.blogfa.com
عیبی نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">