پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

خواب من و مشکل محتضر

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۸۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ




دیشب خواب عجیبی دیدم .اونم من که اصصصلا خواب هام به ذهنم نمی مونه

خواب دیدم تو قبرستانم بالای یه قبری ، بعد یه خانومی امد و پسرش رو همینجوری گذاشت توی قبر و مقداری خاک روش ریخت به طوری که همه جای بدنش رو به جز سرش خاک پوشوند و رفت...!!!!

بعد من و اون تنها موندیم در حالیکه داشت روحش از بدنش جدا می شد  بهم گفت داره روحم از سرم جدا می شه و اشاره به زیر سرش کرد-که روح ازش جدا شده بود و حس نداشت- و در حالی که انگار  نگران گذر زمان بود گفت :کمکم کن.

بلند شدم چند قدمی به سمتش رفتم...

بهش تلقین کردم بگه "اشهد ان لا الله الا الله" گفت "اشهد ان لا الله الا الله"

گفتم بگو "اشهد ان محمد رسول الله" گفت "اشهد ان محمد رسول الله"

گفتم بگو: "اشهد ان علیا ولی الله " گفت اشهد ان علیا ولی الله"

این که تمام شد خطاب به من گفت : دارن میان... بقیه اش رو هم بگو زود باش...

گفتم بگو" یا زهرا "حل می شه .نتونست .تشویش تو صورتش موج می زد گفتم بگو یا زهرا بگی حله!!!

نمی تونست بگه .فریاد می زدم  واون هم می خواست ولی نمی تونست .تا اینکه کامل روحش جدا شد.و چشماش همین جور خیره موند

تو همین فکرها بودم که چرا نگفت و الان چه حسی داره وتکلیفش بالاخرع چی شد که یهو از تو قبر صدایی بلند شد . خیلی  عجیب بود .سه مرتبه خطاب شد:


ووصینا الانسان بوالدیه ... ووصینا االنسان بوالدیه ... ووصینا الانسان بوالدیه


یادم به این افتاد که مادرش گذاشتش تو قبر و نصف و نیمه خاک ریخت روش و رفت...


خدایا پدر ومادرمامون...


[1]:سوره : لقمان - آیه : 14  . به انسان سفارش کردیم که به پدر و مادر خود نیکى کند



۸۹/۰۷/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۱۱)

یا زهرا !!!

البته مدل خواب های ما فرق فوکوله!





حاجی خوب معلومه که فرق داره .مال ماها از نوع پرخوری زیاده و شبها خوابهای اجق وجق می بینیم .ولی خوب چون من خوابهام اصلا به ذهنم نمی مونم و این موند خیلی عجیب بود ضمن اینکه موقع اذان بود و موقعی که بیدار شدم داشت اذان می گفت
۱۱ مهر ۸۹ ، ۱۷:۳۲ مریم السادات
سلام
چه خواب ترسناکی؟
خیره ان شالله
سلام

اولا که چه خوابی دیدین... من بودم تو خواب قبض روح میشدم.
ثانیا همچین خوابی را حتما برای یه بزرگی که از علم تعبیر خواب سر در میاره بگید... خوابتون خیلی عجیبه و به نظر معنا داره.
ثالثا خیره انشا’ الله ...البته خواب را می گن تعریف نکنید ( برای غیر اهلش) اونم تو وبلااااگ.

التماس دعا
سلام واقعا تکان دهنده بود احسنت بر شما انشا الله در پناه و عنایت فارس الحجاز علیه السلام باشید.
سلام من دارم راجع به فراماسونری و شیطان پرستی فعالیت میکنم که سریال ظهور هم برای دانلود تو وبم گذاشتم
ممنون میشم منو با اسم :
فراماسونری + دجال اخر زمان + شیطان پرستی + ترفند موبایل و کامپیوتر
لینک کنید ( تبادل لینک )

وقتی منو لینک کردید اطلاع بدید منم شمارو لینک کنم
چه خواب قشنگی






پاسخ:
کجاش قشنگ بود ادم مو به تنش سیخ می شه
انشاله که خیره.....
ایول بابا چه خواب های با کلاسی می بینی!

راستی هنوز یاد نگرفتم لینک بذارم کنار وبلاگ جدیدو!
بسم الله
سلام
اول عذر خواهی می کنم که مدتی نبودم راستش درگیر درس و کنکور و از اینجور چیزها بودم و دوم باز هم عذر خواهی می کنم واسه اینکه حتی یه پیام خشک و خالی راجع به اینکه دارم میرم نذاشتم خلاصه اینکه خیلی خیلی شرمنده ام
ضمنا با معرفی دفتر مطالعات مبارزات اسلامی گیلان (رنگ ایمان) منتظر شما هستم
یا حق
۰۶ آبان ۸۹ ، ۱۹:۰۴ باران بهار
بابا ولی خدا ! چه خواب جهت دار و معناگرایی!
عجب خواب قشنگی.من خیلی خوابای عجیب میبینم.واسه همین این وایم خیلی زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">