پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

اخطار

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۸۶، ۰۷:۱۰ ب.ظ

اخطار

اعوذ بالله من شیاطین الرجیم

بسم الله الر حمن الر حیم

دوستان خوبم سلام.

خوب توجه کنید .

مدتیه یه آدم؛ ادم که چی بگم یه حیوون ؛ملعون و مرتد  به نام علی کنگاوی

 حدودا  35 تا 40 ساله اقدام به نشر مطالب فجیع و اسف بار و شنیع علیه مقدسات ما مسلمانان

 کرده. این ملعون قبلا هم دست به این کار کثیفی زده و با گذاشتن کامنت در وبلاگ های

ما ها با

اسم همدیگه قصد دارن ما رو غافل و اتحادتمون رو به بزنن .

که با ردگیری های به عمل آمده معلوم شده که این ملعون و شیطان صفت از شهر رجینا در کانادا

 و از محل کارش دست به این کثافت کاری میزنه.

و با این کار کثیف چهره پست و حیوان صفت و خوک صفت خود را به همه ما ثابت کرده

بی شک اولین و بزرگترین هدف این گروهها از بین بردن وحدت و همدلی ما برادرا

وخواهراست  و مایوس کردن ما و ایجاد تفرقه بین ماهاست .

پس خوب توجه کنید!!!!!

که بزرگترین وظیفه ما تو این شرایط حساس کمک به

امام زمانمونه که ایشون بیشتر از همه ما

 داغدار هستن.

چون هر کدوم از ما با تفرقه و بدبینی نسبت به هم تیری به دل ایشون می زنیم.

پس هوشیار باشید .

همه شما برادرها و خواهرهای خوبم ضمن حفظ آرامشتون؛ اصلا و به هیچ عنوان نا امید نشید .

 و هر چه زودتر در اولین فرصت کاری کنید که نظرات پس از تایید نمایش داده شوند . و اصلا

 و به هیچ عنوان کسی به این کامنتهای مزخرف جواب نده وتوجهی نکنه. دومین

خواهش من اینه که شما دوست خوبم برادرم خواهرم مادرم و پدرم برای

همه خواهر و

برادراتون که تو وبلاگتون لینک هستن این موضوع رو توضیح بدید و بخوایید که اونها هم برای

 بقیه دوستانشون بفرستن

در ضمن برای نشون دادن وحدتمون هر کس که براتون کامنت گذاشت و جزء لینکهاتون نبود

فورا با هم تبادل لینک کنید.

در آخر هم از همه شما دوستان خوبم می خوام برای ظهور آقامون دعا کنید. و از خدا بخوایید

 که خدا شر همه دشمنان اسلام و ایران رو الساعه به خودشون برگردونه.

در ضمن یادتون نره ماه رمضان داره میاد. دعا برای پیروزی اسلام و برافراشته شدن پرچم سبز

 پیروزی و فتح در جهان یادتون نره. در اخر هم از همه دوستانی که بهم خبر دادن ممنونم.یا علی

سید علی حسینی

 

۸۶/۰۶/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۵۹)

سلام...
واقعا متاسفم ازین اتفاق ..
اون آدم خیلی بی شعوره ... من یه کامنت توی یه وبی ازش دیدم ... کلی هم عصبانی شدم ...
اون به اسم شما اون کامنت رو داده بود ...
خدا همه ی گمراهان رو هدایت کنه ان شاالله
من آپم
لینک شدید
با سلام خدمت شما برادر خوب و سید عزیز ممنونم از اینکه سرزدی امروز صبح نیز این ملعون در وبلاگ بنده هتاکی کرده بود و وی را در کانادا رسد نمودم حال از شما و همه دوستان تقاضا دارم در صورت توان این حرامزاده را هک نمائید.
ضمناَ نمایش اهانتهای وی موجب آزار دل شیعه و تمامی مومنین خواهد گردید و اشاعه فحشا’ خواهد بود لذا استدعا دارم به همه دوستان بگوئید بدون توجه به این حرامزاده و بدون پاسخگویی مطالب وهنش را پاک و حذف نمایند.
سید علی سلام

بی مقدمه میرم سر اصل مطلب
اولا لطفا این مطلب رو پاک کن. صبر سنت پیامبره.
من برای سید محمد انجوی که مطلب مشابهی با نامش توزیع شده بود تبریک مشابهی نوشتم.
مطمئنم که این بهترین روش تبلیغ مهدویت و اسلامه!!!!
به ما توهین می کنند و ما همدیگه رو پیدا می کنیم. تو تنها نیستی میلیونها مثل من دست در دستان تو گره کرده اند و نگران نباش چون ما بی حساب خلق نشدیم.
حساب خلقت ما انتظار بوده و انتظار صبر طلب میکنه!
صبر جمیل. در درجات پایین مثل صبر زینب کبری
مثل صبر رسول اکرمدر برابر شکمبه ی گوسفند و تهمت جنون و خاکستر و شمشیر و دندان شکسته شدن و ............. که تا امروز ادامه دارد
منبعی به نام مفلحون ادعا کرد که مزاحم سید محمد کشته شده. من نظرش رو نقد کردم اما غیر مستقیم به من هم پریدند! اون مزاحم هنوز زنده است و سرکشی میکنه!!
برنامه ها برای ما دارند و این از ضعف تکنیکی بلاگفاست که هر کسی با نام تو می تواند نظر بگذارد! از سویی به راحتی برنامه هایی مورد استفاده قرار می دهند که نظری را به صورت تبلیغی از یک بلاگ به کلیه بلاگهای مرتبط منتقل کنند.

نگران نباش که "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"

خیری که نصیب من شد این بود که گلی چون تو را یافتم و همین حالا به گلهای همیشه بهارم اضافه شدی.

رب اشرح لی صدری و یسر لی امری ...

یا علی مدد
سید بزرگوار سلام

ممنونم مطلبتونو خوندم . لینک شدید . به امید نابودی و ذلت هرچه بیشتر دشمنان اسلام و منافقین
به امید فرج آقا صاحب العصر عج .

موید وموفق باشید.یاعلی
۱۶ شهریور ۸۶ ، ۲۱:۰۲ شوریده تر از فرهاد
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان

سید جان شما رو لینک کردم.

ولی لیست لینکهای شما رو ندیدم.

به هر حال مؤید باشی.

به امید ظهور مولا صاحب الزمان(عج)
سلام.لینکتون کردم تا چشم اون بی همه چیز کور بشه. نمیدونه با این چیزا اتحاد ما بیشتر میشه. پاینده باشید...در پناه حق.
۱۷ شهریور ۸۶ ، ۰۱:۰۰ علیرضا(عاشق شهادت)
سلام من هم از این پیام واقعا عصبانی شدم واز اونحایی که چند پیام دیگه نیز از این اشخاص دیده بودم گفتم به شما خبر بدم خدا انشاالله اگه قابل هدایته هدایتش کنه اگرم نیست نابودش کنه انشالله
سلام سید بزرگوار لینک دادم هواسم جمع هست
سلام
واقعا متاسفم
این جه کامنتی بود؟؟؟؟؟؟؟خجالت و اشک آور هست
به خدا دارم از غصه اشک میریزم
به خدا دارم دیوونه میشم
سلام سید
عاقل کسی است که پس از تجسس تصمیم میگیرد وقتی در وبلاگ من توهین نوشته بود فورا آدرس شما را باز کردم و مطلب را هم پاک کردم نتیجه این شد که دیدم امکان اینکه شما العیاذ بالله چنین حرفی بزنید نیست .... و توفیق دست داد با شما آشنا شدم
شما نگران نباش بچه های ما به لطف خداوند عاقلتر از این حرفها هستند ...
منهم شما را لینک میکنم
ضمنا بهتره فحشهایی را که نوشته ای حذف کنی...
شان شیعه فحاشی نیست
یا علی
سلام
دوست گرامی بیشتر وبلاگ نویسهای مذهبی دچار حملات واهانتهای این شخص
بی فرهنگ قرار گرفته اند از جمله خود من انشاالله که همه دوستان هوشیارند و اتحاد خود را از دست نمی دهند در ضمن اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.یا علی
دوست عزیز با تشکر از مطالبی که فرمودید. شما راست می گید نباید توجهی کرد و جوابی داد. ولی من فکر می کنم این مطلبی که شما به عنوان اخطار توی وبلاگتو گذاشتین یه کم کار اونو مهم می کن. یعنی اینو می خونه و فکر می کنه که کارش تونشته پشت ما رو بلرزونه یا آزارمون بده. بهتر بود که این اخطار را به صورت خصوصی توی وبلاگ های مختلف برای خود صاحبان وبلاگ می نوشتید. فکر می کنم بهتر باشه اصلا به روی خودمون نیاریم و راجع بهش صحبت نکنیم. اینطوری فکر می کنه ما اهمیت نمی دیم. هر چی بیشتر مسئله را توی بوغ و کرنا کنیم و اظهار تاسف و عصبانیت کنیم او بیشتر شاد می شه. بی محلی از صد دست کتک بدتره
سلام سید عزیز
ممنونم که اومدی و بیشتر ممنونم که متن را عوض کردی
در پناه حضرتش باشی
سلام .ای بابا ما کجا و شما کجا ؟؟؟؟؟؟؟لینک کردیم اما ما رو چه به شما ؟؟؟؟؟؟؟
خوشحالیم از اشنایی با شما
سلام
شما را لینک کردم.یا علی
۱۸ شهریور ۸۶ ، ۱۰:۲۹ ؟؟ سگ میخونه ی سید جواد
سلام و خدا قوت .

خدا رو شکر . حتم داشتم که یه اولاد حضرت زهرا نمیتونه اینقدر وقیحانه در مورد اهل بیت بنویسه . کامنتهای وحشتناکی گذاشته اون بی وجدان .
بهر حال خدا رو شکر که شما مبرا هستید .
خوشحالم .
اجرتون با خود مادر .
علی علی
سلام

متشکرم هشدارتان را بادقت مطالعه کردم از دست چنین آدمها کاری ساخته نیست حرفهای بی محتوای را مطرح می کنند دیگر روزگار آنگونه حرفها سپری شده است مردم از بینش و آگاهی کامل برخوردارند و با تحاد و اتفاق کامل د رخط انقلاب و امام زمان و رهبری هستند دشمنان اسلام درمرحله یاس و نامیدی قراردارند این حرفهای مزخرف نشانه ضعف آنهاست آدم با منطق و مسلمان واقعی به هیچ کس اهانت نمی کند با حرف منطقی برای گفتن دارد ولی ما باید از انسانهای منافق و مسلمان نما بترسیم ضربه آنها به ما و اسلام می زنند به مراتب از ضربات آدمهای مزخرف و منحط شناخته شده به مراتب بیشتر است ما باید مراقب باشیم مخصوصا سازمانها و ادارات و غیره باید در عملکردشان دقت لازم را داشته باشند چون اکثر مردم عمل آنهارا به حساب اسلام می گذارند و...
شادکام و بهاری باشید
واقعا متاسفم براتون
سلام
ازحضور گرم و سبزتان تشکر م یکنم
شما هم لینک شدید

شادکام وبهاری باشید
سلام.
آخیییییییییییش خیالم راحت شد...
من هم شما رو لینک کردم.
از آشنایی با شما خوشحالم.
یا علی
وبلاگ خوبی داری
به ما هم سر بزن
سلام.
وبلاگ خوب و جالبی دارید.
به امید موفقیت هر چه بیشتر شما.
یا علی.

tham.blogfa.com = حاوی مطالب علمی و مذهبی وتحقیقات جالب

daypic.blogfa.com = حاوی تصاویر خنده دار و جالب

st4st4st@yahoo.com = ایمیل من
۲۰ شهریور ۸۶ ، ۱۱:۱۸ علیرضا(عاشق شهادت)
http://www.atre-baroon.blogfa.com/
۲۰ شهریور ۸۶ ، ۱۱:۲۱ علیرضا(عاشق شهادت)
سلام شرمنده نظر بالایی اشتباه رفت البته ادرس خودت بود
من با یک شهید آپم منتظرم یا علی
سلام
دربزم عاشقان برو.ز شد
سلام خیلی ممنون از اخطاری که در وبلاگتان گزاشتید به امید اینکه اقا امام زمان(عج) ظهور کنند و جهان را از بی عدالتی نجات دهد
سلام وبلاگتان عالیه
اخطار مهمی بود
من شما را لینک کردم
۲۱ شهریور ۸۶ ، ۱۸:۰۷ حوریا (نجوا)
سلام ممنون از گوش زدتون
من شما رو لینک میکنم
وبلاگتون جالبه به من سری بزنید
زیر سایه مولامون امام زمان موفق باشید
التماس دعا
یا علی...
سلام...
حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک...
از اذان تا اذان... آپم
سلام واییییییییییی.........تو یه وبلاگ یه کامنت ازین ادم بی شعور اشغال دیدم داشتم دیوونه میشدم شما رو نمیشناختم فکر کردم واقعا خودتونید .........به این نیت اومدم که کامنت دونی اش رو پر کنم از فحشششششششششش.........الان یه کم راحت شدم این ادمه خر رو میشناسم چند جای دیگه هم به اسم چند نفر دیگه ازین جور کامنت ها گذاشته ......خدا هدایتش کنه
۲۳ شهریور ۸۶ ، ۱۲:۲۵ علیرضا(عاشق شهادت)
سلام با موضوع رمضان آپم منتظرم یا علی
این ادرس رو اگه دلت خواست لینک کن تا شما هم لینک بشی
www.shiftegan72.blogfa.com
از تذکر محترمانه تون کمال تشکر و قدردانی رو دارم
۲۴ شهریور ۸۶ ، ۰۰:۵۸ علیرضا(عاشق شهادت)
سلام لطف کن این ادرس رو با نام هیئت شیفتگان اهل بیت(ع)زاهدان لینک کن شما با نام عاشق شهادت لینک کردید عاشق شهادت وبلاگ خودمه این وبلاگ هیئت ماست
www.shiftegan72.blogfa.com
سلام علیکم نماز روزه تون قبول باشه در رابطه با روئیت هلال آپ کردم التماس دعا موفق باشید
بروزم و منتظر حضور گرم شما
سلام واقعآ وقتی کامنت رو دیدم عصبانی شدم.ولی بعد اومدم دیدم کار شما نبوده نمی خوام بگم این حرفها مهم نیست ولی...کسانی که این حرفها رو میزنن هیچ غلطی نمی تونن بکنن ادهای سادیسمیه که دستشون به هیچ جا بند نیست اما اگه خوب دقت کنبی میبینی خیلی ها اطراف خودمون عملآ دارن توهین می کنن توهین با اعمالشون یعنی درست برخالف موازینی که باید پیش برن کار می کنن منظورم رو فهمیدی
۰۳ مهر ۸۶ ، ۰۸:۳۲ جوانان حزب الله شهرکرد
امام رضا (علیه السلام) فرمود:
هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قرآن را بخواند.
بحار الانوار ج 93، ص 346
سلام به امید قبولی عبادات و طاعات ضمن تشکر از حضور گرم شما در وبلاگمان و استفاده از نظرات سبزتان به اطلاع شما دوست عزیز و گرامی می رسانیم با مطالب جدید به روزیم . التماس دعا برادر کوچکتان حسین
سلام دوست خوبم . میلاد نوگل زهرا و سبط اکبر علی مرتضی حضرت امام حسن مجتبی (علیهما السلام) را بشما تبریک و تهنیت عرض می نمایم. لعنت خدا ورسول و ائمه هدی (علیهما السلام) بر چنین افراد پلیدی.
سلام دوست عزیزم شما خیلی زودتر لینک شده اید
سلام
اقا سید دیگه به ما سر نمی زنی
اما ما شما رو فراموش نکردیم
نماز و روزها قبول
به ما سر بزن
التماس دعا
می گویند اگر علی نبود ، گوشی که به حق سزاوار شنیدن آیات نور باشد نبود . حضور علی بود که زمینه ساز نزول و بیان قرآن شد
و شب قدر ، شب نزول قرآن ، چه قدر با یاد علی آمیخته است
بروزم و منتظر حضور گرم شما
سلام. دوست عزیز. خواستم از شما حلالیت بگیرم. اخه مطبی که اون ملعون گفته بود به اسم شما بود و من ندانسته از صاحب وبلاگ خواستم که این مطالب شنیع را از کامنتش پاک کنه و چون اسم شما را برده بودم (به لینک شما سر نزده بودم) و نمی دانستم که این شخص کثیف و خوک چهره به اسم شما نسبت به ائمه اطهار اساعه ادب کرده بود شما نیستید لیکن از شما عذرخواهی کرده امیدوارم که مرا ببخشید.
لعنت خدا بر آن شخص ملعون و دشمنان ائمه اطهار(ع)
منتظر جوابیه شما هستم
یا علی مدد
من شما را فبلا اینک کرده ام
۰۸ مهر ۸۶ ، ۱۰:۵۲ علیرضا(عاشق شهادت)
سلام به دوست خوبم
من آپم ومنتظر حضور گرمتون
مارو هم توی این شبهای پر برکت حتما دعا کنید
شهادت امیرالمونین علی(ع) را به تمام شیعیان تسلیت عرض میکنم
یا علی
۱۲ مهر ۸۶ ، ۰۹:۱۳ علیرضا(عاشق شهادت)
سلام با یک شهید آپم ومنتظر حضور سبزتون
یا علی
شهادت نصیب ما می شد ای کاش
سلام بر برادر گرامی ام....لینکتون رو تو وبلاگ دو تا از دوستام دیدم...کنجاو شدم ببینم وبلاگتون چه طوری...و خب نا امید هم نشدم
آره قضیه ی این طرف و منم می دونسم و خب یه چند وقت مزاحم منم می شد که بعد از تاییدیه که گذاشتم بی خیال شد...شنیده بودم طرفو کشتن؟از وبلاگ مفلحین می گم...هر چند طرز مرگش خیلی باور کردنی نبود...نمی دونم
به هر حال همونطور که گفتین بهترین راه حفظ وحدته....اگه اجازه بدین لینکتون کنم؟ یعنی تبادل لینک؟

منتظرم...
در پناه حق...
یا علی
۱۴ مهر ۸۶ ، ۱۸:۱۸ علیرضا(عاشق شهادت)
سلام دوست خوبم
با پستی متفاوت به روزم
منتظر حضور گرمت هستم
یا علی
۱۵ مهر ۸۶ ، ۰۷:۵۱ محمد رضا صفرزاده
سلام دوست عزیز
احسنت بر شما
ولعنت بر او باد
موفق باشید
۱۵ مهر ۸۶ ، ۰۸:۵۷ هیئت شیفتگان اهلبیت(ع)زاهدان
سلام ســـــــــــــــید
آقا دوباره به اسم شما به وبلاگ ما نظر قیر اخلاقی دادند
وما پاکش کردیم خدا هدایتش کنه
یا علی
۱۵ مهر ۸۶ ، ۱۲:۴۸ هیئت شیفتگان اهل بیت(ع)زاهدان
سلام ما آپ کردیم
منتظر حضور گرمتون هستیم
یا علی
با سلام بر شما برادر خوبم . به عرض شما برسانم این آدم کثیف ساعت 05:45 روز 15/07/86 دوباره بنام شما در وبلاگ حقیر فحاشی را طی دو مرحله از کشور کانادا آغاز نموده است . از خدا ذلت و خواری ونابودی این حیوان کثیف که روی کثیفترین حیوانات را نیز سفید نموده است ، خواستارم
سلام به امید قبولی طاعات و عبادات شما روزه دار گرامی
و پیشاپیش عید سعید فطر بر شما مبارک
راستی ماه رمضان رو به اتمام است امیدوارم که همگی بهترین توشه را از این ماه برگرفته باشیم
در ضمن مطمئن باش به یاری خدا هرگز دشمنان نمی توانند میان ما تفرقه بیندازند
بروزم و منتطر حضور گرم شما
سلام دوست عزیز
پیشاپیش عید فطر را بهت تبریک میگم
وبتان عالی است
موفق باشی
منتظر حضور سبزت هستم
۱۶ مهر ۸۶ ، ۱۱:۳۲ علیرضا(عاشق شهادت)
سلام
خدمت شما دوستان عرض کنم که من یه وبلاگی ساختم برای معرفی وبلاگهای مذهبی تا عزیزانی که دنبال وبلاگهای مذهبی می گردند راحت تر بتونند وبلاگ مورد نظرشون رو پیدا کنند من تمام کسانی که لینک وبلاگم بدونند رو وارد این وبلاگ کردم و با اسمشون کسانی کی می خواهند اسمشون وارد بشه ویا با اسم مستعار به عنوان مدیر وبلاگ نماشی داده بشه تو قسمت نظرات قید کنند.و این ادرس رو تو پیوندهای وبلاگتون بزارید.کسانی هم که می خواهند ادرس وبلاگشون وارد این وبلاگ بشه باید ادرس وبلاگ منو یعنی عاشق شهادت با ادرسwww.shohada85.blogfa.com
لینک کنند تا هم در هردو وبلاگ لینک بشند
یا علی
مدیر وبلاگ عاشق شهادت(علیرضا دهمرده)
ادرس وبلاگ:http://www.mazhabweb.parsiblog.com/
۱۷ مهر ۸۶ ، ۱۴:۵۰ شوریده تر از فرهاد
بسم رب المهدی(عج)
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان
سلام دوست منتظرم
طاعات و عباداتت قبول حضرت حق ان شاءالله.
ماه مبارک رمضان کم کم داره تموم میشه. داره ترکمون می کنه و معلوم نیست ما سال دیگه ماه رمضان رو درک کنیم یا نه.
تو این چند روز باقی مونده دعا برای ظهور امام عصر(عج) رو فراموش نکن.
من برای رسیدن تو دوست خوبم به همۀ آرزوهای شیرینت دعا می کنم. تو هم یه گوشۀ دعاهات منو به یاد بیار.
دست علی(ع) یار و یاورت.
یا حق.
سلام. نماز روزه هاتون قبول باشه.
به روز کردم. خوشحال می شم سر بزنین

موفق باشین
التماس دعا
یا علی
از دیدگاه قرآن کریم، مهمترین هدف بعثت انبیاء الهی، تشکیل جامعه ایده آل بر اساس خداپرستی و ارزشهای الهی و گسترش عدل و داد در سراسر زمین بوده است و هر کدام از انبیاء در حد امکان، قدمی در این راه برداشته اند و برخی از ایشان توانسته اند در محدوده جغرافیایی و زمانی خاصی، حکومت الهی را برقرار سازند، ولی برای هیچیک ، شرایط تشکیل حکومت جهانی، فراهم نشده است.....
با سلام و عرض ارادت خدمت شما با مطلبی تحت عنوان طول عمر حضرت حجت بن الحسن(عج) از منظر روایات به روزم و منتظر قدوم مبارک شما و نظرات و راهنمایی های خوب و سازنده تان.
موفق و موید باشید. التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">