پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

چه کنم تا تو بیایی . . . . ؟؟!

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۸۶، ۰۹:۳۹ ق.ظ

  !! yahoo360من به روز شد.اسطوره ای با نمره 21-3.اینجا رو کلیک کنید!

تقدیم به آن کس که پایه های هستی از وجود اوست

چه کنم تا تو بیایی . . . . ؟؟!

می گویند می آیی ، می آیی سوار بر اسب سپید انتظار .

می گویند می آیی ، می آیی ذوالفقار علی (ع) به دوش ، پرچم محمد (ص) به دست . می گویند

 می آیی ، می آیی و انتقام یاس کبود را می گیری . یاس کبود ! صبر کن قائمت با شیشه دارو و

درمان خواهد آمد .

هنوز صدای ناله و مناجات علی (ع) از نخلستانهای مدینه از دل تاریخ به گوش می رسد . ای

مرهم اسرار تنهایی علی (ع) بیا .

شیعه مظلوم و تنهاست . دیو استکبار سایه سنگین خود را همه جا گسترده است . اماکن متبرکه ،

که قلب جهان اسلام است ناجوانمردانه هتک حرمت می کنند . تا کی می توان این همه ظلم و

ستم را تحمل کرد و ساکت بود ؟

مولایم ! ما تنها به این امید دل پر درد خود را تسکین می دهیم که روزی آقایمان می آید و انتقام

مسلمانان را می گیرد .

یابن الطه والمحکمات ! یابن یاسین والذاریات ! کی می آیی ؟!

کاش می دانستیم کجائید ، می آمدیم و خاک پایت را توتیای چشممان می کردیم . " این استقرت

 بک النّوی ؟ "

ندبه تا کی ؟ فراق تا کی ؟ تا کی بگوییم یوسف گم شده زهرا ، کجایید ؟ کعبه عشق ما تویی ، قبله

 گاه عاشقان تویی . تویی ، ای تمام هستی ما .

می دانم که با لبخندی که نشانه رضایت توست خواهی گفت :

" برای فرجم دعا کنید ، چرا که دعا تسکین دهنده دلهاست . خواهم آمد ؛ اما برای آمدنم سرباز

می خواهم ، هزاران مالک اشتر می خواهم که بتوانم آنها را فرمانده لشکر خود کنم .

پس بر شماست که سرباز من باشید و مرا یاری کنید .

اگر می خواهید من بیایم و انقلاب ناب محمدی (ص) را در جهان بگسترانم اردوی جنگ را برپا

 کنید و طبل آماده باش جنگ سر دهید .

دژی محکم بسازید که تبلیغات دشمن در آن راهی نداشته باشد . چگونه انصار و مهاجر پیامبر

(ص) را یاری می کردند ؟ شما نیز همانند عمار و یاسر شوید . اگر عمار و یاسر و ابوذری در

 بین شما پیدا شد من هم خواهم آمد . برای آمدنم یار می خواهم .

ای شیعه ! ای آنهایی که می گوئید مهدی بیا ، اما با گناهان خود سیلی به صورتم می زنید !

خودتان بگوئید ، آیا با چنین یارانی من می توانم رسالت جهانی ساختن امت جدم را انجام دهم ؟

مسلم است که با چنین شرایطی خداوند ظهورم را امضاء نمی کند .

پس برشماست که به جای فرهنگ شعار دادن ، عمل کردن را به مردم بیاموزید . اگر چنین کنید

 من خواهم آمد و جهان را مدینه فاضله خواهم کرد . "

مولایم ! در ساحل انتظار به تماشای آمدنت می نشینم تا روزی که بیایی و جهان را گلستان کنی .

ما همه منتظران توییم یا مهدی (عج) !

مطالب این پست ازنوشته های خانم سکینه صبور هست که از همین جا ازشون تشکر می کنم.

yahoo360!من به روز شد.اسطوره ای با نمره 21-3.اینجا رو کلیک کنید!

۸۶/۰۴/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۱۲)

سلام
امیدوارم حضرت مهدی و ائمه اطهار همیشه پشت و پناهت باشند و در زندگی همیشه موفق باشی بی شک کسی که در زندگی به معنویات فکر می کنه معنویات همیشه به کمکش میان
۱۰ تیر ۸۶ ، ۱۷:۴۱ عاشق المهدی
ولادت چشمه کوثر، دخت پیامبر (ص) کفو امیرالمومنین (ع) مادر امامت حضرت فاطمه زهرا، صدیقه کبری را به شما شیعه عاشق و پیرو آن حضرت تبریک عرض می کنم
التماس دعا
یا علی مدد
سلام علیکم
با عرض احترام ان شا’ الله در هفته های آتی وبلاگ را در روزهای آدینه(جمعه) با نام چکیده رحمت آپ میکنیم
با حضورتان منور سازید
اللهم عجل فرجک و سهل مخرجک
آری ... او می آید .. متن زیبا و دلنشینی هست ... دوباره به شما سر میزنم ... یا علی
امید به فردا داشتن یعنی همین من معنی امید و همین می دونم اصلا خدای خوب امید رو واسه این تو وجود آدما گذاشت که دلشون خوش باشه که یه روزی آقاشون از راه می یاد تا......
جای این چند نقطه می شه همه چیزایی رو نوشت که شما نوشتین و هزاران هزار دیگه
به امید اون روز
۱۴ مرداد ۸۶ ، ۱۸:۳۲ سید محمد انجوی نژاد
سلام . وبلاگ من همون عمرنه !!!!!!! پرشینو هک کردن داداش . یا علی
۲۶ مرداد ۸۶ ، ۰۰:۳۸ سید محمد انجوی نژاد
چاکریییییییییییم . همین !!!!؟
azat khosham oomade, ziad maloomat nadari vali amadeye movajehe ba haghigat hasti. davatet mikonam be motaleye bishtar. az in khorafat dast bar dar
عیدت مبارک پسر
۲۶ مرداد ۸۶ ، ۱۷:۱۳ جوان پارسی
سلام.

میلاد گل فاطمه مبارک.

راستی دیدم گفتی می خوای این پسره ی احمق رو ادب کنی.

هوای ما رو هم داشته باش داداش هر چی محل بهش نمی زاریم بازم میاد.
۲۷ مرداد ۸۶ ، ۲۰:۴۵ سید محمد انجوی نژاد
سلام . معلومه واسه چی عذرخواهی کردین !!!!!!!؟
سلام.
هر چی بود تموم شد.
منم شما رو لینک کردم.یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی