پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

Unknown

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۸۵، ۰۷:۴۰ ق.ظ
 

دوستان خوبم

من دو تا وبلاگ دارم که یکی همینه که مختص مهدویت هستش و یکی دیگه که جنبه عمومی

 تری داره .

از امروز تصمیم گرفتم تا خاطرات شهیدان رو براتون بذارم تو وبلاگ دومم .قصد دارم اول با

شهید "حسین خرازی" شروع کنم .حالا می خوام که نظرتونو بدونم که ایا ادامه بدم یا نه؟ حتما

نظرتونو اعلام کنید و بعد ؛برای اینکه بقیه هم بتونن استفاده کنن لطف کنید وبلاگ دومم را تو

وبلاگهاتون لینک بذارید .ممنون التماس دعا .

برای خوندن خاطرات شهید حسین خرازی اینجا رو کلیک کنید

۸۵/۱۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۵)

سلام
خوبی
جدیدترین ابزار برای وبلاگها
http://www.chaparist.com/livescript/ct.asp
سلام
خوبین شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
به نظر من حتما به فعالیتتون در زمینه مهدویت و
بیان خاطرات شهیدان ادامه بدین این تنها کاریه که می شه در این زمان کرد
موفق باشین
اگه خواستین به من هم یه سربزنین
سلام ... وبلاگ زیبایی داری ... وقت کردی یه سر به وبلاگ حقیر بزن ..

میان عاشق و معشوق هیچ حایل نیست

تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
سلام
ممنون که به کلبه ما هم یه سری زدین
بازم بیایین خوشحال می شویم

منتظرم منتظرم مسافرم زود برسه
یه صبح جمعه تو دعا مهدی موعود برسه

آقا جون! می دانم و یقین دارم که مانع ظهورت حضور پست من است
پس خدا کند که بمیرم!خدا کند که بیایی!!!!!!!!!
ای آقا ی مهربونم!!!!!!!!دعا کن که بمیرم!!!!!!!!!!!
خدا کند که بیایی
خیلی خوب است به کارتون ادامه بدهید امید است در این شبیخون فرهنگی بتوانید خود را نجات دهید و دچار این بلا نشوید .
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی