پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

این طالب بدم المقتول بکربلا

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۸۵، ۰۹:۴۰ ق.ظ

این طالب بدم المقتول بکربلا

 

می دانید چرا بعد از عزاداری امام حسین آدم احساس آرامش می کند؟

 

این روایت رو از امام صادق(ع) بخونین تا متوجه بشید!

 

امام صادق (ع) فرمودند:در روز عاشورا بعد رخ دادن آن واقعه بسیار عظیم(بریده شدن سر

 

 مبارک امام حسین درگودال قتله گاه)؛ ناگهان درهای جهنم انفجار بزرگی رخ داد وتمام

 

دروازه های ان گشوده شد و تمام جهانیان اعم از ملائکه ،جنیان ،و... همه موجودات عالم را

 

خشم و غضب فرا گرفت و آماده هجوم به زمین شدند.

 

در این هنگام ناگهان ندایی از عرش ازطرف خدا همه جهان را فرا گرفت که فرمودند:

                  

                           ((این الطالبُ بدم ِ المقتول ِبکربلا؟؟))

 

در این هنگام چهره دلربای مهدی(عج) برجهانیان آشکار شد(صلوات)

 

و با صدای نازنینشان فرمودند:"انا المهدی المنتقم"من مهدی منتقم هستم من انتقام گیرنده

 

خون جدم حسینم....."

 

در این هنگام تمام جهانیان با دیدن سیما وجمال وجبروت امام زمان به آرامشی فرو رفت و آن

 

 آرامش به جهان تا ابد تزریق شد تا آدمی بعداز،ظهرعاشورا و عزاداری به آرامش روز ازل

 

 برود.

 

الا که راز خدایی، خدا کند که بیایی . . . . . . تو نور غیب نمایی، خدا کند که بیایی


شب فراق تو جانا خدا کند به سرآید . . . . . . . . . . سرآید و تو برآیی، خدا کند که بیایی


دمی که بی تو سر آید خدا کند که نیاید . . . . . . . . . . الا که هستی مایی، خدا کند که بیایی


فسرده غنچه گلها فتاده عقده به دلها . . . . . . . . . . تو دست عقده گشایی، خدا کند که بیایی


زچهره پرده برافکن به ظلم شعله درافکن .. . . . . . . تو دست عدل خدایی، خدا کند که بیایی


نظام هر دو جهانی امام عصر و زمانی . . . . . . . . . . یگانه راهنمایی، خدا کند که بیایی


تو مشعری عرفاتی، تو زمزمی تو فراتی . . . . . . . . . . تو رمز آب بقایی، خدا کند که بیایی


دل مدینه شکسته حرم به راه نشسته . . . . . . . . . . تو مروه ای تو صفایی، خدا کند که بیایی


به سینه ها تو سروری به دیده ها همه نوری . . . . . . . به دردها تو دوایی، خدا کند که بیایی


ترا به حضرت زهرا، بیا ز غیبت کبری . . . . . . . . . . دگر بس است جدایی، خدا کند که بیایی

 

لطفا در جهت بهبود کیفیت وبلاگ نظرتونو اعلام کنید

 

۸۵/۱۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۱۰)

اگر دوست داشتید به وبلاگ ما هم سری بزنید و نظر دهید و حتما ما را به دوستان هم معرفی کنید . متشکرم
اگر دوست داشتید به وبلاگ ما هم سری بزنید و نظر دهید و حتما ما را به دوستان هم معرفی کنید . متشکرم
سلام ... داشتم تو وبلاگا می گشتم برخورد کردم به وبلاگی که توهین های علنی به ائمه اطهار(روحی فداک) داشت ... آمار بازدید کنندهاش و نظراتی که براش اومده بود خیلی خیلی زیاد بود ... دلم بد جوری شکست ... با خودم فکر کردم که ماها (نوکرای امام حسین) باید یکی بشیم . قدرتمون رو افزایش بدیم و پشتوانه همدیگه باشیم ... علممون و عملون رو هم سان کنیم . از این رو اومدم بگم ماها با لینک کردن همدیگه و نظرای مفید و اساسی دادن میتونیم قدمی رو تو دین برداریم و حد اقلش اینه که چند تا بچه مومن با هم رفیق میشن و این چیزی که امام زمان (عج) از ما می خواد ... یا علی
سلام دوست من ... شما رو لینک کردم ... با هم در ارتباط باشیم .... یا علی
سلام. آیکون دعاهات خیلی حال داد..............با مزه بود!
سلام دوست من ... من تصمیم گرفتم با کمک شما نوکرای امام حسین (ع) یه قدمی رو برداریم برای آماده شدن مقدمات ظهور امام عصر (روحی فداک) ... از این رو اومدم تا از شما کمک بگیرم (اگه قابل می دونید). یا علی
سلام آ سید علی ... از اینکه ما رو قابل دونستید متشکرم ... شما رو لینک کردم
۱۴ اسفند ۸۵ ، ۱۹:۴۷ محمد رضا صفرزاده ( صدرا وب )
سلام
برای اولین بار بود که وارد وبلاگتون شدم
وبلاگ پر محتوایی دارید
مطالب شما هم زیباست
موفق باشید
اگه به من سر بزنید خوشحال می شم
انشا الله که با هم متحد شویم
آقا جون!!!!!!!!!!1می دانم و یقین دارم که مانع ظهورت حضور پست من است
پس آقا جون!!!!!!!!!!خدا کند که بمیرم!!!!!!!!!!!
خدا کند که بیایی!!!!!!!!!!1
آقا جونم!!!!!!!1ای آقا!!!!!!!!!!دعا کن که بمیرم ولی خدا کند که بیایی
برا فرج مولامون خیلی دعا کنید
بهت تبریک می گم وبلاگ قشنگی داری...
برای من خیلی دعا کن... ممنون
یا علی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی