پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

کلاه ایمنی

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹ ب.ظ

یکی از دوستان ازم خواهش کرد موقعی رانندگی با موتور کلاه سرم بذارم ، از اونجاییی که دوستشون داشتم ، شعرشو گفتم . قافیه عروض مروض نمی دونم چیه .همینجوری گفتم دیدم وزن مزن و معنی داره گفتم .قشنگه دیگه . حالا شاعرا نقدش کنن 

ایشون از خطرات موتورسواری بدون کلاه و نگرانی خودشون در مورد اسیب من صحبت کردن ماههم :

در خلوت خود پیام تو بَر کردم 
از وحشت آن لباس خود تر کردم
با سرعت بالای خودم می رفتم
با سوزن قانون تو پنچر کردم
از ننگ و خطای بی کلاهان گفتی
شیطان درون ، بعد آن در کردم
من کتاب قانون تو را می خواندم
از عشق کلاه ایمنی سر کردم
۹۲/۰۷/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۲)

۰۲ آبان ۹۲ ، ۰۷:۰۲ سید عباس حقایقی
توصیه اکید میخورم که ترشی نخوری
پاسخ:
خخخخخخ
اتفاقا خودش هم همینو گفت .ترشی نخوری یی چیزی می شی  .

سلام!

وبلاگ زیبایی دارید!!

خوشحال میشم به منم سر بزنید!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">