پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

من مدیر جلسه ام

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۳۰ ب.ظ

برگرفته از کتاب "من مدیر جلسه‌ام" نوشته رحیم مخدومی، انتشارات "رسول آفتاب"

پشت جلد کتاب اینو نوشته : تصورها این بود که آقا آمده امتیاز بده . فضا خیلی سنگین بود . فضای پر تنش و عصبی بعد از انتخابات ... آقا مستقیم رفت سمت صندلی و نشست . با تمام افراد هر چهار ستاد سلام و علیک کرد ... بعد خودش شروع کرد به صحبت : بسم الله الرحمن الرحیم . من خودم مدیر جلسه هستم . این جلسه رو خودم می گردونم . می خوام گوش بدم . دوستان هم هرکی هر مطلبی داره راحت بگه ...


لینک دانلود
قسمت 1 : (17.79 مگابایت)
http://www.nasimonline.ir/Images/New...3360495009.flv
قسمت 2 : (19.17 مگابایت)
http://www.nasimonline.ir/Images/New...4853031405.flv

۹۱/۱۰/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۳)

۱۷ دی ۹۱ ، ۰۴:۰۳ نسل سومی
سلام
انگار خیلی بهتون چسبید زدید تو وبلاگ؟!
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۰۵ Anti-Imperialism & Anti-Zionism
زیر این سقف کبود

زیر این سلطه ی سنگین سکوت

اگه از یاد تود یادی نکنم

تک و تنها به خدا می شکنم...!

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام با یه مطلب جدید به روزم خوشحال میشم از حضورتون
۲۷ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۲۸ مسابقه وبلاگ نویسی
سلام دوست عزیز جشنواره وبلاگ نویسی بهار با جوایز ارزنده و نفیس شروع بکار کرد شما هم میتونید توی این مسابقه شرکت کنید و از برندگان این مسابقه باشید، در ضمن در این مسابقه به شرکت کنندگان در نظر سنجی نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به آدرس سایت ما مراجعه کنید:

www.baharblog.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">