پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

۱ مطلب در مرداد ۱۳۸۸ ثبت شده است

سلام.

برج های دوقلوی محمد پور که خیلی هم جنجالی بود رو که یادتونه !! دیروز داشتم از اونجا رد می شدم.ساختمان ها رو می دیدم که متوقف هم که نشده بودن هیچ تازه چقدر هم ژیشرفت داشتند. رو سر در اصلی ش یه بنر تبلیغاتی زده بودند که دیدنش خالی از لطف نیست

 

 


در روایتی داریم که:

منتظران امام زمان عج الله تعالی فرجه شریف  بهترینان دوران و زمان خویش هستند.

به نظرتون چقدر جزء بهترین ها هستیم؟؟!

خورشید ندارد ‌توان تا که براید     با امدن مهدی موعود ندارد خیال تا که براید

گویید به عالم که دگر شمس نیاید       شمس دو جهان اید وظلمت به سر اید

عیدتان مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج


امروز صبح که نانوایی سرکوچه مان رفته بودم کاغذی روی دیوار نانوایی دیدم که تبلیغ " گوسفند زنده تلفنی " بود که به طور خاصی هم رنگ امیزی شده بود. خوب شاید بگید که چی؟؟اما....

چند وقت پیش مطلبی تو اینترنت در همین رابطه می خوندم که .....

"چند وقت قبل، یه بنده خدایی به یه بنده خدای دیگه ای تعریف کرد و اونم به ما گفت که تو همین راهنمای همشهری آگهی فروش گوسفند زنده رو پیدا کردیم، می گفت یکی از دوستان به من گفت این گوسفند زنده که نوشته منظورش یه چیز دیگه ست، ولی من باورم نمیشد، طرف گفت کاری نداره، زنگ بزن خودت ببین، می گفت زنگ زدیم، چند دقیقه بعد یه پراید مشکی اومد به آدرسی که داده بودم، صندلی عقب سه نفر نشسته بودند، هر سه از جنس مونث در رده های سنی مختلف، بعد راننده که خودش هم زن بود گفت یکی رو انتخاب کن! … می گفت منم بهت زده چشمام چهار تا شده بود..: گفتم ممنون، اشتباه شده، احتمالا شماره رو اشتباهی گرفتم، شرمنده…. خلاصه بش ثابت شد، گوسفند زنده یعنی زن یا دختری که یه شب بت اجاره می دن (از شبی 10 تومن داره تا 100 هزار تومن… البته در آمریکا بیشتر ساعتیه، مثلا ساعتی 100 دلار… )….. "

اگه خاطرتون باشه تو ماه رمضون  یه سریال پخش میشد که رضا عطاران توش بازی کرده… یه سکانس جالب داشت اون قسمت… حمید لولایی با خانوادش که داشتن می رفتن سر خاک، بنزین تموم کردن، چیزی نداشتن روش بنویسن " بنزین" که با دست نگه داره و به ماشین هایی که رد میشن نشون بده… بالاخره هر جوری بود یه تیکه کارتن پیدا کردن و روش نوشتن بنزین… نگو پشت کارتنه نوشته بوده گوسفند زنده… حمید لولایی هم حواسش نبود و برعکس گرفتش … یه موتوریه نگه داشت تا قیمت گوسفند زنده رو بپرسه… حمید لولایی هم فهمید چه سوتی داده طرف رو دک کرد رفت.. موتوری یکم جلوتر رفت وایساد جلو ماشین حمید لولایی که مثلا زن و دخترش توش بودن بشون گفت : "خانوما خسته نباشن!" بعدم اونا جیغ کشیدن و فحش دادن و حمید لولایی دوید طرفش و فحش داد و فلان و بهمان… شاید بگی هیچ ربطی نداره ولی با اون هوش و ذکاوتی در عطاران هست بعید می دونم این سکانس رو همینجوری توی سریال گنجونده باشه.. عطاران و مهران مدیری استاد مخفی کردن بعضی حرف های ممنوعه زیر طنز خودشون هستند… مخصوصا اینکه موتوریه می گه : خسته نباشید ! این یعنی طرف دختره رو فاحشه فرض کرده که هر شب با یکی... و مسلمه سرش شلوغه پس می طلبه بش بگی "خسته نباشی" … اگه غیر ازین بود لزومی نداشت حمید لولایی و خونوادش انقدر برآشفته بشن، حتی پاستوریزه ترین خانم ها هم یه خسته نباشید رو یه متلک سنگین حساب نمیاره.


خوب حالا :

من هم از قضا یکی از این تبلیغات رو دیدم که روی دیوار نانوایی سر کوچه مان نصب شده بود به نظرتون اون هم از این نوع تبلیغاته؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

تا کامل شدن نتیجه تحقیقاتم منتظر باشید

سید علی حسینی
۰۷ مرداد ۸۸ ، ۱۳:۵۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸ نظر