پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

افتخار نمی کنم ،افتخار میکنم؛خجالت می کشم

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۹، ۰۷:۲۵ ب.ظ


به افتخار مولایم امیر المومنین علی علیه السلام



مردی یهودی برای اینکه امیرالمؤمنین علی علیه‏السلام را به حوادث‏ نامطلوبی که در صدر اسلام بر سر خلافت در میان مسلمین رخ داد سر کوفت دهد گفت : ما دفنتم نبیکم حتی اختلفتم فیه هنوز پیامبرتان را دفن نکرده بودید که درباره‏اش اختلاف کردید
و چه زیبا پاسخ گفت علی . فرمود : « انما اختلفنا عنه لا فیه و لکنکم ما جفت ارجلکم من البحر حتی قلتم‏ لنبیکم اجعل لنا الها کما لهم آلهة فقال انکم قوم تجهلون »
تو اشتباه می‏کنی ، ما درباره خود پیامبرمان اختلاف نکردیم ، اختلاف ما در باره دستوری بود که از پیامبر ما رسیده است که آیا چنین است یا چنان‏ . اما شما هنوز پایتان از دریا خشک نشده بود که به پیامبر خود گفتید برای ما مانند این بت پرستان بتی بساز ، و پیامبرتان گفت همانا شما قومی هستید که نادانی می‏کنید1


افتخار نمی کنم که ادم نمایی چون عمر هفتااد بار گفت :لولا علی لهلک  عمر.(اگر علی نبود عمر هلاک می شد)

افتخار می کنم به این جمله جرج جرداق مسیحی که: 

جاذبه کلمات علی چنان شوری در من ایجاد کرد که 200 بار نهج البلاغه را مطالعه کردم .چنان بر خود لرزیدم که و به غرور اعتقای من لطمه وارد شده بود که تا مدتها حال عادی نداشتم.

خجالت می کشم وقتی با خود تصور می کنم که کلمه شیعه ضمیمه نام من شده است

1-نهج البلاغه ، حکمت .317

۸۹/۰۸/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۱۵)

با سلام

خداوند میفرمایند: ای انسان آن زمان که مرا توانی یافت به هیچ کس دیگر دل مبند .
همیشه در انتهای تمام تنهایی هایمان خدایی هست که داشتنش جبران همه ی نداشتن هاست.

موفق باشین
خجالت می کشم وقتی با خود تصور می کنم که کلمه شیعه ضمیمه نام من شده است
خجالت می کشم وقتی با خود تصور می کنم که کلمه شیعه ضمیمه نام من شده است
۲۴ آبان ۸۹ ، ۲۳:۱۹ سید محمد انجوی نژاد
سلام . عالیییییییییییی بود . ممنون
۲۵ آبان ۸۹ ، ۰۱:۰۸ مریم السادات
سلام
خوب بود
۲۵ آبان ۸۹ ، ۰۱:۱۰ مریم السادات
راستی
آسید علی!!!
شما یه اسم علی جلوتر از مایین!!!
پس عیدی ما رو رد کنین بیاد زودتر که عید سیدها نزدیکه....
سلام.
زیبا بود...
سلام
سید شما که از سادات هستی اینو می گی، پس ما چی بگیم..؟
در کل... با اینکه بی عمل تر از من تو این کره خاکی پیدا نمی کنی ولی اینو باید یادمون باشه که با کارررررررر کردن میشه خجالت نکشید ولی حیف..
یا علی
پیام غدیر رابه آیندگان برسانید
مولانا یا امیرالمومنین(ع)
در غدیر نبودیم اما با او می مانیم تاشکرگذار نعمتی باشیم که دراین روز بر ما ارزانی شده .
سلام
تمام لذت عمرم در این است / که مولایم امیرالمومنین است

عید ولایت بر شما مبارک
سلام
تمام لذت عمرم در این است / که مولایم امیرالمومنین است

عید ولایت بر شما مبارک
عید علوی بر شما مبارک

دوست دارم با شما تبادل لینک کنم
۱۲ آذر ۸۹ ، ۱۱:۳۲ بابک یهودی ایرانی
زیاد زرت و پرت نکن بابا. بنده خدا راست گفته دیگه حرف حق جواب نداره جواب علی هم [...]





پاسخ:
حرف حق تلخه جانم..خوشم میاد همچین سرپوزی بهش زده که شما هم الان دارین اینطور می سوزین وتنها جوابتون هم همینه.از رو معده بوده و زپرتی بوده و.... جواب یعنی همین قاطع ودندان شکن رفیق
افتضحات شما یهودیها اون قدر زیاده که ایرادهای بنی اسراییلی زبان زد و خاص عام شده.پیامبرتون بود و شما گوساله پرستی می کردین.

با سلام
وبلاگ جالبی دارید
فقط یه توصیه کوچولو:
اینکه اگه میخوای مطالبت تاثیرگزار باشه سعی کن به مقدسات سایر ادیان و مذاهب توهین نشه.
موفق باشید.
۰۱ مرداد ۹۰ ، ۰۵:۴۶ قریب الرحیل
سلام/ به وبلاگ معرفی آشنای دیرینه ی دیار دیرآشنا! این شهید زنده هم سری بزنید % خدا و جدش به شما پاداش و اجر خیر دهد shuokrane.persianblog.ir لطفا به فریادش برسید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">