پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

عروه الوثقی

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۸۹، ۰۵:۰۲ ب.ظ






از پیامبر گرامى اسلام نقل شده چنین آمده :


سیکون بعدى فتنة مظلمة ،الناجى منها من تمسک بالعروة الوثقى ،

((بعد از من فتنه اى تاریک و ظلمانى خواهد بود تنها کسانى از آن رهائى مى یابند که به عروة الوثقى چنگ زنند


فقیل یا رسول الله و ما العروة الوثقى؟

 عرض کردند: اى رسولخدا عروة الوثقى چیست ؟


قال ولایة سید الوصیین ،

فرمود: ولایت سید اوصیاء است .


قیل یا رسول الله و من سید الوصیین ؟

 عرض کردند یا رسول الله سید اوصیاء کیست ؟


قال : امیر المؤ منین ،

فرمود: امیر مؤ منان .


قیل یا رسول الله و من امیر المؤ منین؟

 عرض کردند امیر مؤ منان کیست ؟


قال مولى المسلمین و اما مهم بعدى ،

 فرمود مولاى مسلمانان و پیشواى آنان بعد از من ،


قیل یا رسول الله و من مولى المسلمین و امامهم بعدک؟

 باز براى اینکه پاسخ صریحترى بگیرند عرض کردند او کیست؟ 


قال : اخى على بن ابى طالب (علیه السلام )

فرمود: برادرم على بن ابى طالب (علیه السلام ) 1



به استناد اهل سنت عمر (لعنه الله علیه)هفتاااد بار در طول زندگی خود گفت:لو لا علی لهلک عمر :اگر علی علیه السلام نیود عمر هلاک می شد.

اینقدر علی علیه السلام با این سه خلیفه  جور بخاطر حکومت اسلامی و وحدت مسلمین در برابر کفار  همکاری کرد و اینقدر مشورت داد و اینقدر پشت سر انها نماز خواند که کار به اینجا رسید که باعث شدامروز بسیاری از علمای اهل تسنن ٬ ادعا کنند که اختلاف علی با خلفا ٬‌افسانه ای است و ساخته شده به دست شیعیان است(+)

1-«تفسیر برهان» جلد 3 صفحه 279 



پی نوشت :

این پست رو افتخاری نوشتم به عشق حضرت علی علیه السلام .مادر بزرگم عصر زنگ زد و گفت خواب دیدم برات وتو خوابم هم حضرت علی بوده  وlمن هم مشغول یه سری کارایی بودم...لذا از گفتنش معذوریم 



۸۹/۰۸/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۶)

اینقدری نماز نخوندن پشت سر عمر
یکی دوبار بوده فقط
سلام
سید خوب زدی تو کار خواب دیدن و برات خواب دیدن و حالا...
اگه خبریه ما هم هستیمااا
بی سرو سامان توام یا علی
دست به دامان توام یا علی(ع)
در رابطه با راهنمایی تون خیلی ممنون
اتفاقا تا نصف راه رو رفته بودم ولی به کلمه ی درج... دقت نکرده بودم
بازم ممنون /موفق و موید باشید
۲۲ آبان ۸۹ ، ۱۷:۳۲ مریم السادات
سلام
خوب شما که نمیخواهید بگید چرا دل مردم را اب میکنید
وای چقد خوب که مادربزرگ جون همچین خوابی رو دیدن




پاسخ:سلام.وا.من که نگفتم چه خوابی دیدن!!
من سنی نیستم به خدا فقط خواستم بگم بده پشت سر مرده لعنت بفرستی اهل سنت وقتی از امام علی یاد میکنن رضی الله عنه رو میگن تو هم خواهشا دیگه لعنت نفرست لا اقل فقط اسمشو بیار به هر حال سایت عالیی داری به منم سر بزن


پاسخ:
پاسخ:
الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و تابع له علی ذلک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">