پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

تخففوا تلحقوا

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۸۹، ۰۹:۵۵ ق.ظ







چقدر من این شعر مولانا را دوست دارم

  مرده بدم زنده شدم گریه بدم خنده شدم                        دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

دیده سیر است مرا جان دلیر است مرا                               زهره شیر است مرا زهره تابنده شدم

گفت که دیوانه نه‌ای لایق این خانه نه‌ای                                رفتم دیوانه شدم سلسله بندنده شدم

گفت که سرمست نه‌ای رو که از این دست نه‌ای         رفتم و سرمست شدم وز طرب آکنده شدم

گفت که تو کشته نه‌ای در طرب آغشته نه‌ای                             پیش رخ زنده کنش کشته و افکنده شدم

گفــت که تو زیرککی مست خیالی و شکی                                  گول شدم هول شدم وز همه برکنده شدم

گفت که تو شمع شدی قبله این جمع شدی                                   جمع نیم شمع نیم دود پراکنده شدم

گفت که شیخی و سری پیش رو و راهبری                                 شیخ نیم پیش نیم امر تو را بنده شدم

گفت که با بال و پری من پر و بالت ندهم                           در هوس بال و پرش بی‌پر و پرکنده شدم

(خطبه21 نهج البلاغه)

فَإِنَّ الْغایَةَ أَمَامَکُمْ، وَ إِنَّ وَرَاءَکُمُ السّاعَةَ تَحْدُوکُمْ. تَخَفَّفُوا تَلْحَقُوا، فَإِنَّمَا یُنْتَظَرُ بِأَوَّلِکُمْ آخِرُکُمْ.


همانا قیامت پیش روی شما و مرگ از پشت سر ،شما را می راند سبکبار شوید تا برسیدهمانا انان که رفتند در انتظار شما هستند.

تخففوا تلحقوا







۸۹/۰۶/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۱)

ھمیشه سرگرمی یکی از عوامل برای ورود به اینترنت است.شما به دنبال عکس ھای طنز یا
جوک یا خیلی چیز ھای دیگر میباشید.حالا اینجا یک نرم افزار وجود دارد که امکانات بسیار زیادی
را بدون گشت در اینترنت به شما ھدیه میکند.شما در این نرم افزار امکاناتی مانند


جوک ھای جدید
عکس طنز
رادیو
تلوزیون
جست و جو در گوگل
ماشین حساب
چت با دیگر دارندگان این نرم افزار
ارسال نظر به سازندگان این نرم افزار
بازی ھای جذاب
آخرین اخبار موبایل ھا خبر ھای فرھنگی سیاسی اجتماعی و ورزشی
خبر خوان
آپلود فایل
مشاھده ی کلیپ ھای خنده دار
و امکانات دیگری که در آینده اضافه خواھد شد

حتما از وبلاگ ما دیدن کنید و این نرم افزار را دانلود کنید و یا اگر ممکن است اون رو توی وبلاگ و یا وبسایتتون و در یاهو به دوستاتون معرفی کنید

عکس هایی از فضای نرم افزار
http://a10project.blogspot.com/p/my-funny-time-screen-shots.html
دریافت نرم افزار
http://a10project.blogspot.com/p/my-funny-time-download.html

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">