پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

آقای احمدی نژاد جرم از این بزرگتر ؟!

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۸۸، ۰۱:۵۱ ب.ظ
بنده صدها مورد بوده است که اقدام کردم، اما هیچ کس متوجه نشده که آن اقدام نظر چه فردی بوده و به نام خودم اقدام کرده‌ام اما برخی امروز می‌آیند و از این تریبون به نام مخالفت با کابینه، احمدی‌نژاد را متهم می‌کنند که باید بگویم این حرفها مخصوص انتخابات بوده و امروز تمام شده است و اینکه برخی نمایندگان و وزرا تهدید شوند در شان دولت و مجلس و نیروهای انقلاب نیست و بنده آن را به حساب اشتباهات می‌گذارم و سوال این است که جرم ما و بنده چیست که این اتهامات را باید به جان بخریم؟ ما آمده‌ایم که خدمت کنیم و حرفهای خود را صریح بیان می‌کنیم و شما نیز می‌توانید آن را نقد کنید ( بخشی از سخنان رئیس جمهور ۲۵ میلیونی در دفاع از کابینه)جرم من چیست باید این همه اتهامات را به جان بخرم؟!
آقای احمدی نژاد! رئیس جمهور محترم ٬ ملت و همه آنهایی که پی گیر امور کشور هستند سخنان امروز شما را شنیدند اما با طرح این سئوال ازسوی شما که جرم من چیست؟ خیلی ها در تعجب هستند!

آیا واقعا خود به جرم بزرگی که مرتکب شده اید واقف نیستید؟!

تعجب می کنم !

چه جرمی بالاتر از اینکه مجددا بعد از بیست سال شعارهای اصلی انقلاب ؛ یعنی : ظلم ستیزی ٬ دفاع از مظلومان ٬ رعایت حقوق شهروندی ٬ عدالت محوری و دخیل کردن مردم به معنای واقعی کلمه در سرنوشت خویش را زنده نمودی٬ آیا این جرم کوچکی است؟! و می شود ساده از کنار آن گذشت؟!

چه جرمی بالاتر از اینکه عده ای قدرت طلب ٬ همیشه مدعی ٬ و کسانی که ادعای مالکیت به انقلاب که سهل است ادعای مالکیت به مردم را داشتند به یک باره کنار زدی و خواستار حضور مستقیم مردم شدی!؟.

تازه داشتیم سعد آباد نشینی مسئولان و به توافقنامه های ننگین امضا شده در آن عادت می کردیم که به یکباره پیدا یت شد و شد آنچه برای عده ای نباید می شد.

تازه داشتیم تمرین می کردیم زندگی در سایه ننگین امپریالیسم و سوسیالیسم و هر ایسم و ایست و کوفت و زهرماری که توشه فرنگ برای ما عقب مانده ها! بود ولی با ذکر یا صاحب الزمان (عج)و یاد خدا تمرینمان را به هم ریختی!

تازه درک می کردیم که می شود در لباس رسول الله(ص) مدافع سرسخت هتاکان به آن حضرت بود ولی تو با آن کت سفیدت! بر دفاع از اهل بیت بر خواستی و تلاش نمودی فرهنگی را که باید به موزه سپرده می شد! زنده کنی

تازه بعد از ۱۴۰۰ سال متوجه شده بودیم! که کربلا حاصل یک خشونت بود !وخود را آماده می کردیم حتی بر علیه خدا تظاهرات کنیم و برای رشد و تعالی خود فرهنگ پر آب و رنگ غرب را با تمام وجود پذیرا شویم ولی حیف نگذاشتی!

آقای رئیس جمهور ! جرم بزرگ تو بازی در میدان بزرگ گردنهایی بود که عمری برای خود لشکر و دستک درست کرده بودند و به سهم خواهی از انقلاب می اندیشیدند ولی به یک باره تمام برنامه هایشان را به هم ریختی!

همیشه ادعا کرده ای یک دانشگاهی هستی!

نمی دانم در این دانشگاه چه چیزی تدریس می کنند که جنابعالی هنوز یاد نگرفته اید همه دربرابر قانون یکی نیستند!

این چه ادعایی است که من روستازاده با یک آقازاده که در زیر سایه پدر تن پروریده و به سرو سامان رسیده باید حقوق یکسان داشته باشم و هر دو در برابر قانون یکی!

آیا مواردی که ذکرش رفت و هزاران موارد مشابه که پی گیر آن هستید کم جرمی است؟!

ای کاش سنت شکنی نمی کردی و به جای بوسیدن دست و صورت چروکیده مردم روستا نشین بازوان ناموس ملت را می فشردی و دختران ایتالیا را در آغوش می کشیدی آنموقع می دیدی چقدر عزیز شده ای وهیچ کسی جرات نمی کند کوچکترین تعدی به جنابعالی داشته باشد.

ای کاش به جای حمایت از مظلومان جامعه که کم کم داشتند به بدبختی خود عادت می کردند چشم عنایتی به ویلا نشینان می نمودی آنوقت متوجه می شدی که چه به به و چه چهی برای تو می کشند و هیچ کس را یارای مقابله با تو نبود.

آیا متوجه جرمتان نمی شوید؟!

اولین و آخرین باری نیست که گفته اید به خاطر ملت و کشورت حاضرید جانتان را فدا کنید ما در تعجب این نیستیم که مگر می شود رئیس جمهور بود و از این حرفها زد؟نه٬ چون بد عادتمان کرده ای !بلکه در تعجبیم لطف کسانی که به شهیدان بهشتی ٬ رجایی وباهنر وشهید آیتها اندک فرصتی ندادند ولی تاالان وجود جنابعالی را تحمل کرده اند چرا نادیده می گیری؟!.

برگرفته از سایت تابناک


۸۸/۰۶/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۱۲)

سلام سید
موضوع مطالبتو چیکار کردی ؟ حداقل تو متن مطلب بنویسشون حیفه وبلاگ به این باحالی
چاکر هر چی نسل سومیه
۱۰ شهریور ۸۸ ، ۲۳:۵۵ سید محمد انجوی نژاد
سلام . به این میگن کنایه العارف
خیلی جالب بود.
خب بگیرید مجرممممممممممممو
سلام
بابا اینقدرها هم که میگید مجرم نیستها!!!!
خیلی از این جرمها رو انجام نداده
سلام وبلاگ خوب و زیبایی دارید اگر به من سر بزنید خوشحال می شوم
سلام .
خب جرم هاشم سنگین بوده .توقع دارید اونا ساکت بشینند و به چشم خویشتن ببینند که منافعشان از دست میرود ؟
چه وبلاگ طولانی دارین
آدم سرش گیج میره!
نقطه
اول از صحتش مطمئن شین لطفا بعد حرف بزنین
همه میدونن که تابناک فقط دروغگوی جیره خوره. وقتی به وبلاگت اومدم، خیلی خوشم اومد. نشستم دونه دونه مطالب مذهبیشو خوندم. اما به این پست که رسیدم، از بازدید وبلاگت پشیمون شدم. با این حال، به خاطر مطالب زیبایی که نوشتی ممنونم. خصوصا اون آخریا.
من هنوز گیجم
چطور یه دفعه تمام اونایی که یه زمانی یاور رهبرو ...بودند الان یهو شدند آدم بده.چطور یه دفعه سی سال انقلاب رفت زیر سوال!!!چطور یه دفعه دوتا رئیس جمهورکه هر کدوم دو دوره حکومت کردن الان ضد انقلابند!
از کجا معلوم الانشم سرکار نباشیم
برید بابا همش چرت و پرته!! همشون مثل همن
۲۷ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۳۷ یکی از همین دیار
برو بابا خدا شفات بده شما ها چشمتونو روی همه چی بستید و عین کبک سرتونو زیر برف کردید فقط امیدوارم جواب قانع کننده جلو امام زمان داشته باشی اقای نویسنده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">