پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

از شعار تا عمل(پیرامون بیانیه شماره 9 جناب موسوی)

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۸۸، ۰۷:۱۰ ب.ظ
اینجانب هیچگونه مسئولیتی دنیوی و اخروی پیرامون صحت مطالب این مقاله  را نمی پذیرم. من فقط به عنوان یک مقاله و فقط به عنوان یک احتمال این مطلب را عنوان خواهم کرد و نظری نیز پیرامون درستی ان نمی دهم ونمی گویم که درست هم هست

دانلود مقاله "امکان پیش بینی زوال اسراییل در سال2022 بدست امام زمان (عج)"


ساعاتی قبل جناب اقای مهندس موسوی بیانیه شماره 9 خود را صادر کردو خدا می دونه این بیانیه ها تا کیادامه داره 1و2و3.....؟؟؟؟

این شماره بیانیه ها منو به یاد سریال زیر اسمان شهر می اندازه. که دیگه چهارش همه مردم رو کلافه کرده بود.

ایمان و عمل صالح در قران هر جا بکار رفته با هم به کار رفته.یعنی ایمان بدون عمل و برعکسش هیچکدوم فایده ای نداره.خواهشمندم به جملات زیر  که در بیانیه شماره 9 ایشان امده دقت کنید:


به قانون بازگردیم؛ به قانون اساسی، این بزرگترین میثاق ملت. به قوانینی که خود وضع کرده‌ایم پایبند بمانیم و آنها را اجرا کنیم. بدون این کار سنگ روی سنگ بند نخواهد ماند

همچنین تاکید می‌کنم که تعلل در محقق ساختن آرمان‌هایی چون قانون‌گرایی، عدالت، آزادی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود، و به ویژه اصول معطل مانده قانون اساسی مشروعیت‌سوز است.

ما در برهه‌ای و گریوه‌ای از تاریخ کشور خود قرار داریم که راه‌حل بسیاری از مشکلات‌ ما قانون است

برای رسیدن به چنین هدفی جا دارد که ما حتی به جسد قانون احترام بگذاریم، زیرا می‌دانیم که در فردای نزدیک، زمانی که کوشش‌مان به ثمر می‌رسد، نخستین اصلی که باید آن را نهادینه کنیم پایبندی به قانون است

تمامی تلاش‌هایی که این روزها در مخالفت با شما صورت می‌گیرد برای آن است که از ثمربخش بودن اعتراضات قانونی خود ناامید شوید، زیرا تا ما ناامید نشویم این دولت از اعتبار واقعی برخوردار نخواهد شد. امید به آینده رساترین اعتراض ماست

و.......

همیشه گقتن جملات قشنگ و ارمانی مورد پسند همه هست.پس جناب اقای موسوی جنابعالی بهتره به جای این همه شعار کمی به این گفته هاتون عمل کنید.

می دونید قران عالم بی عمل رو –ببخشیدا جسارتا – به الاغ تشبیه کرده؟؟

قانون گرایی جنابعالی رو ما کاملا در این چند وقت اخیر به وضوح کامل دریافتیم.

از پیروز اعلام کردن خود قبل از انتخابات و صبح انتخابات که نمونه های زیر جالب است:

بر اساس یک نظر سنجی معتبر میر حسین موسوی با 59% اراء پیروز مرحله اول انتخابات است (سایت کلمه 21خرداد88)

برتری قاطع مهندس موسوی در 21 استان (سایت کلمه 22 خرداد ساعت 16:27)

پیامک تشکر میر حسین موسوی به مردم :جشن پیروزی را برپا می کنیم(سایت کلمه 22 خرداد ساعت 23:23)
و... 

تا توهم رای 30میلیونی تا اصرار بی منطق ابطال و فقط ابطال تجمعات غیر قانونی شما وپیروانتان و دهها مورد دیگر.

ببخشید جناب دیگه حالمون از این همه شعار داره به هم می خوره

البته قانون گریزی شما در گذشته هم به ما ثابت شده .در دوران ریاست جمهوری اقای خامنه ای .که ایشان تمایلی به انتخاب شما برای نخست وزیری نداشتند بر خلاف قانون به خاطر رسیدن به قدرت متوسل امام شدید و به خاطر مصالحی ایشان شما را به اقای خامنه ای پیشنهاد کردند   در حالی که بر خلاف قانون بود یعنی شما به یک راه غیر قانونی برای رسیدن به قدرت متوسل شدید
و چقدر زیبا هم پایبند بودید و چقدر خوب استقامت کردید و چه خوب شد در ان شرائط بحرانی استعفا ندادید!!!!!!!!

جنابعای در بیانیه ای که قسمت اخر ان مثل سریال جومونگ نا معلومه ،از دشمنان صحبت کردید .دشمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! ببخشید میشه بگید کدوم دشمن؟؟؟

همونی که شما و اطرافیانتان بهشون متوسل شدید یا اقای اوبامایی که رسما از شما حمایت کرده یا اونهایی که از صبح تا شب تو کانال هاشون مدام مردم رو به رای دادن شما تشویق می کردن. یا اونایی که الان دارن از شما حمایت می کنن .ببخشید میشهخ بگید منظورتون از دشمن چیه؟؟؟

نمونه های زیر را بخونید:

. کشوری به عظمت ایران را، با آرمان‌هایی به بزرگی اهداف انقلاب اسلامی و با دشمنانی به آن سرسختی و کینه‌توزی که می‌شناسیم با دور ریختن سی سال تجربه مدیریتی و انکار ضرورت برنامه‌ریزی و تصمیمات خلق‌الساعه فردی اداره نمی‌‌توان کرد.

 ماجرای ما، هر چقدر تلخ، یک اختلاف خانوادگی است که اگر خامی کنیم و بیگانگان را در آن دخالت دهیم به زودی پشیمان خواهیم شد.

جنابعالی در گفته هاتون مردم را رسما به درگیری و قانون گریزی دعوت کرده اید .لااقل برداشت من از جمله زیر همینه!!

 ما در برهه‌ای و گریوه‌ای از تاریخ کشور خود قرار داریم که راه‌حل بسیاری از مشکلات‌ ما قانون است. درست است! قانون همیشه بی‌عیب نیست. درست است! قانون عرفی قراردادی اجتماعی است و به مانند هر عهد و پیمانی که انسان‌ها با هم می‌بندند رعایت آن تنها تا زمانی الزامی است که طرف مقابل نیز به آن پایبند باشد.(شما زا این جمله  چی برداشت می کنید)

تا قبل از انتخابات شعارهای قانون قانون تا گوش فلک را پر کرده بود یادتان هست؟؟

قانون اساسی حاصل خون ها و قیام های زیادی است و باید به همه اصول ان از جمله اصول معطل مانده ان عمل کرد

اولین فساد در عمل نکردن به قانون است

از مسئولین امر می خواهم در شمارش اراء نهایت دقت و حفظ امانت را بنمایند و اعلام می کنم در غیر این صورت از همه امکانات قانونی برای احقاق حقوق حقه ملت ایران اقدام خواهم کرد

قانون اساسی ایرانم دارای ظرفیت های خاموش شده زیادی ست و من قطعا به اجرای انها پایبند هستم

و....

الحق والنصاف که.....

خدا خوب مشت شما را باز کرد و چه خوب شد که مکر کردید که و مکروا ومکرالله والله خیر الماکرین و چه خوب اهداف پلید و شوم شما برای ماها نسل دومی های انقلاب اشکار شد و چه خوب معنی طلحه و زبیر را درک کردیم.

شما به چه حقی دم از خون شهدا زده اید در حالی که حداقل در شب شهادت حضرت زهرا از اون بیانیه های چندصد قسمتی تان صادر نکردید که اهای هواداران مومن و رهرو خون شهدای من یه امشب رو به حرمت حضرت زهرا دست از بزن و بکوب و مشروب خوردن در خیابان ها خودارری کنید:

مسئولیت انقلابی ماست که اجازه ندهیم حاصل خون صدها هزار شهید به یک دولت امنیتی تنزل پیدا کند و مستهلک شود

و انصافا که خون شهدا خوب طبل رسوایی شما رو به صدا دراورد

شما حرف از عدم تمایز بین خود و سایرین زده اید :


سرانجام وحدت. همه شما را به برادری دعوت می‌کنم. پیروزی ما در گرو معاضدت و پیوند با یکدیگر است، و در این یکدیگر تمایزی میان ما و مردمی که به دیگران رای داده‌اند نیست

در حالی که در چند جای این بیانیه چند صد قسمتی از صفاتی از قبیل تحجر و کهنگی و تعصب و خارجی‌گری سطحی‌اندیش و افراطی و... برای انها استفاده کرده اید:

شاید بگویید که با این همه قید و بند دیگر فرجه‌ای برای بیان اعتراض باقی نمانده است. این گمان خامی است که مخالفان سطحی‌اندیش و افراطی شما در سر دارند

شما در این بیانیه از تصمیم خود به تشکیل حزب و جمعیت خبر داده و یادآور شده اید:
 گرو‌هی از نخبگان بر سر آنند که گرد هم آیند و با تشکیل جمعیتی قانونی صیانت از حقوق و آرای پایمال شده مردم در انتخابات گذشته را از طریق انتشار مدارک و اسناد تقلب‌ها و تخلف‌های انجام گرفته و نیز رجوع به محاکم قضایی پیگیری کنند و نتایج آن را مستمرا به اطلاع عموم مردم برسانند.اینجانب نیز به این جمع می‌پیوندم. 
جنابعالی توضیح نداده اید وقتی داوری متشکل از شش نفر فقیه و مجتهد جامع الشرایط مورد تاییدامام و رهبری و شش نفر حقوقدان مورد تایید نمایندگان مردم در شورای نگهبان قانون اساسی را نمی پذیرید و قادر نیست برای ادعاهای خود سند و مدرک ارایه کند، چگونه حاضر اید باز هم به محکمه دیگری رجوع کنید و اگر رجوع کردید و آن محکمه هم استبداد رای موسوی را نپذیرفتید، آنگاه تا کی می خواهد این دور و تسلسل تاریخی را ادامه دهید.

من در اخر حرف اما م را دوباره تکرار می کنم که چقدر به جاست این جمله:

نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم.شما غلط می کنی که قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد.نباید از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان را قبول نداریم نمی توانی قبول داشته باشی

مشروح این بیانیه رو  اینجا می تونید بخونید


اینجانب هیچگونه مسئولیتی دنیوی و اخروی پیرامون صحت مطالب این مقاله را نمی پذیرم. من فقط به عنوان یک مقاله و فقط به عنوان یک احتمال این مطلب را عنوان خواهم کرد و نظری نیز پیرامون درستی ان نمی دهم ونمی گویم که درست هم هست

دانلود مقاله "امکان پیش بینی زوال اسراییل در سال2022 بدست امام زمان (عج)"

۸۸/۰۴/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۱۰)

۱۰ تیر ۸۸ ، ۱۹:۱۹ سید محمد انجوی نژاد
سلام . مثل همیشه بالاتر از انتظار بود . ممنون .
سلام . دست شما دردنکنه واقعا مقاله جالبی بود . انشاء ا.. موفق باشید . حقا که حق موسوی رو ادا کردی. دست مریزا. البته این آقا اونقدر منحرفه که این چیزها حالیش نیست. لطفا سری هم به وب مابزنید و اگر هم قابل دونستید ما رو لینک کنید وازنطرات ارزشمندتون مارا بهره مند کنید.
سلام . ممنون از نظر ارزشمندت. پیشنهاد خوبی دادید. سعی می کنیم که منبعد مطالب رو کوتاهتر ارائه کنیم .البته مطالب سیاسی خوبدخود بردامنه گفتار اضافه می کنه. ضمنا بااجازه شما رو لینک کردیم. اگه هم افتخار دادید ومار رو لینک کردید یارهمراه ماباشید وما رو ازنظراتتون بی بهره نذارید.
۱۱ تیر ۸۸ ، ۰۲:۰۸ مریم السادات
واقعا جای تاسفه . این موسوی دیگه شورشو در اورده. خودش هم باورش شده انگار . خوب که با این که طرفدارش بودم نرفتم بهش رای بدم.... والا رای من هم به پرروییش اضافه می کرد....
صفات مومنین از دیدگاه قرآن مجید. :)

http://www.ghadeer.org/qoran/almizan/j15/miza_126.htm#link221
سلام آقای حسینی
از آشناییتون خوشحالم. نوشته هایتان فکر میکنم کامل به من نرسیده بود، چرا که جمله آخر نصفه بود. به هر حال تاخیر مرا در پاسخ ببخشید، سعی داشتم قبل از نوشتن برایتان به برخی از نوشته های وبلاگتان نگاهی انداخته باشم. امیدوارم گفتگوی ما بدون تعصب پیش برود و بر شعور انسانی ما بیفزاید.
قسمت معرفی وبلاگتان زیباست همانجا که از دل تنگ یک نوجوان و ارزش عشق حرف زده اید. با این همه وبلاگتان از این مطلع معرفی فاصله اش زیاد است، چرا که چنان به واژگان سیاسی تند و تعصبات مذهبی محدود به فرقه، آمیخته است، که برای میلیونها (و اگر ترجمه شود برای میلیاردها) آدمهایی از جرگه و تفکر دیگر جایی ندارد. دل عاشقی که از آن حرف زده اید و صاحبدلی که میجویید، اگر بهتر دیده بگشاییم برای همه جا دارد، همو که میلیارد ها سال پیش معنا داشت پیش از آنکه هیچ کدام از رسولان چند هزار ساله اخیر واسطه اش شده باشند، و خواهد بود حتی اگر صدها هزاران سال بعد اثری از آدمی بر این کره خاکی محقر نباشد.
دلتان به نظر می آید از جنس زیباییست، اما همچون عاشقی که از فرط عشق ورزی به معشوقی عینی، چشم بر زیباییهای دیگر بسته،وسعت حضور آن صاحب جمال را محدود به دنیای پیرامون خویش کرده است. گر چه نام دیگر این تعصب وفاست، و گرچه نام گذر از این زیباییها هم میتواند ریاضت عاشقانه باشد، اما دوست تازه من، خساست عاشقانه و محدود کردن تمام راستیها، درستیها و زیباییها به مقبولیات قومی، ملی و فرقه ای، کوچک کردن آفریدگار برای جای گرفتن در زمین فکری ماست. به نوعی برخی از این موارد را در نوشته های سایت آدمها طی چهار سال گذشته به بحث گذاشته ام از جمله آنها مرتبط با این موضع فرصت کردید مطلب "تعصبات و ملی گرائی، همراهی و تقابل با حس مشترک انسان تکامل طلب " را ببینید. همینطور درباره نگاه من به مسائل دین و مذهب مطلب "عقل یا دین" و همینطور "عشق و دین" را ببینید. دریچه مباحثه ما در صورت امکان ترجیح میدهم به گونه ای باشد که برای هر آدمی از هر مذهب و مسلکی معنادار باشد، تا استدلالها و مثل ها محدود به تعلقات شخصی و متعصبانه نباشد.
ادامه 5:
نظرم را درباره سوالاتی که طرح کرده بودید برایتان فرستادم، البته بحث درباره این موضوعات سیاسی به طور مستقیم مطلوب من نیست و تا حد ممکن از آنها پرهیز دارم، چون فکر میکنم حقایق اصلی در پس زمینه های فرهنگی-اجتماعی نهفته است. امیدوارم فضای مباحث ما بیشتر از این نوع باشد.
استحکام در اخذ و ابراز نتایج،
غالبا ناشی از
سستی -و کم دقتی- در تصدیق فرضیه‌هاست.


و دیگر هیچ....
سلام .سید. از اینکه سرزدی ممنون. مدتی مطلب نمیذاری. خسته شدی. بابا اومدی سر زدی افتخار بده و چند ثانیه وقت بذار و با خوندن مطلب و ارائه نظرات ارزشمندت ما رو بهره مند کن. کارت زیاده که کمتر به وبت میرسی. باور کن کارمن زیادتر. اگه نگاه کنی اکثرا ساعت 1به بعد مطلب میذارم. اما سعی می کنم اینکا رو ول نکنم. تا جوابی باشه برای برخی افرادی که سعی می کنند محیط وب رو خراب کنن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">