پیدای پنهان

آخرین مطالب

  • ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۳ Unknown
  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۸ فقر

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ Unknown
  • ۱۳ آذر ۸۵ ، ۱۶:۳۷ Unknown

آخرین نظرات

احادیث مهدوی

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۸۶، ۰۷:۵۴ ق.ظ

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیزم. از امروز قصد دارم احادیثی رو در رابطه با امام زمان

 براتون بذارم امیدوارم با خوندنشون بهره کافی رو ببرید و حتما برام دعا کنید. یاداور هم می

شوم که تمامی مطالب این پست از CD ارزشمند پیدای پنهان محصول کانون فرهنگی رهپویان

وصال گرفته شده. که از همین جا از تهیه کنندگان این cd تشکر می کنم

توجه1

: اگر برای اولین باره که به وبلاگ من سر می زنید و می خوایید از گذاشتن کامنتهایی به

 نام من نسبت به من واکنش نشون بدید خواهش می کنم اخطاریه منو تو پست قبلی بخونید

توجه2

: yahoo360! من به روز شده (در مورد بهاییت ) خوشحال می شم سر یزنید .روی

 لینک زیر کلیک کنید

اینجا رو کلیک کنید 


 

سخن آن حضرت (ع) در اینکه خدا با آنان است

قوله (ع) فی انّ الله معهم

اِنَّ اللهَ مَعَنا ، فَلا فاقَهَ بِنا اِلی غَیرِهِ ، وَ الحَقُّ مَعَنا فَلَن یُوحِشَنا مَن قَعَدَ عَنّا

.

خدا با ماست ، و با بودن او نیازی به دیگری نداریم و حق با ماست ، و از اینکه کسی از ما روی گرداند ترس و وحشتی نداریم .


سخن آن حضرت (ع) در اینکه حق با آنان و در آنان است

قوله (ع) فی انَّ الحق معهم و فیهم :

وَلیَعلَمُوا اَنَّ مَعَنا وَ فینا ، وَ لا یَقُولُ ذلِکَ سِوانا اِلّا کَذّابٌ مُفتَرٌ ، وَلا یَدَّعیهِ غَیرُنا اِلّا ضالٌّ غَوِیٌّ .

و باید بدانند که براستی حق با ما و نزد ماست و غیر از ما هر کسی این سخن را بگوید دروغگو و تهمت زننده می باشد و جز گمراه و گمراه کننده غیر از ما کسی ادعای آن را نمی کند


سخن آن حضرت (ع)در اینکه قلبهای آنان کانون اراده الهی است :

قوله (ع) فی ان قلوبهم وعاء مشیه الله عزوجل :

قُلُوبنا اَو عِیَهٌ لِمَشِیَّهِ اللهِ ، فَاِذا شاءَ شِئنا .

دلهای ما ظرف مشیت و اراده الهی است ، پس هر گاه او بخواهد ما خواهیم خواست


. سخن آن حضرت (ع) در رد امور به آنان :

قوله (ع) فی التسلیم لهم و ردالامور الیهم :

اِتَّقُوا اللهَ وَ سَلِّمُوا لَنا ، وَ رُدُّوا الاَمرَ اِلَینا ، فَعَلَینا الاِصدارُ کَما کانَ مِنّا الایرادُ ، وَ لاتُحاوِلُوا کَشفَ

 ما غُطِّیَ عَنکُم .

از خدا بترسید و تسلیم ما شوید و کار را به ما واگذار نمائید و بر ماست که شما را از سرچشمه سیراب بیرون آوریم ، چنانکه بردن شما بسوی چشمه بوسیلة ما بوده است ، و در پی کشف آنچه از شما پوشیده شده است نروید .

 


سخن آن حضرت (ع) در عدم انحراف بسوی غیر آنان :

قوله (ع) فی عدم المیل الی غیرهم :

ولا تَمیلُوا عَنِ الیَمینِ وَ تَعدِلُوا اِلَی الیَسارِ ، وَاجعَلُوا قَصدَکُم اِلَینا بِالمَوَدَّهِ عَلَی السُّنَّهِ الواضِحَهِ .

از راه راست به راه چپ منحرف نشوید ، و با مودت و دوستی نسبت به ما حرکت مستقیم خود

 را بر آئینی روشن استوار سازید .

 


سخن آن حضرت (ع) در مورد کسانی که او را می آزارند

فیمن آذاهم :

قَد آذانا جُهَلاءُ الشّیعَهِ وَ حُمَقاؤهُم ، وَ مَن دینُهُ جَناحُ البَعُوضَهِ اَرجَحُ مِنهُ .

نادانان و کم خردان شیعه و کسانی که پرو بال پشه از دینداری آنان برتر و محکم تر است ، ما

را آزار می دهند .

 


سخن آن حضرت (ع) در کیفیت بهره وری مردم از ایشان در زمان غیبت :

قوله (ع) فی وجه الانتفاع به فی الغیبه :

وَجهُ الاِنتِفاعِ بی فی غَیبَتی ، فَکَالاِنتِفاعِ بِالشَّمسِ اِذا غَیَّبَتها عَنِ الاَبصارِ السَّحابُ .

کیفیت بهره وری از من در دوران غیبتم ، همچون بهره وری از خورشید در هنگامی که ابرها آنرا از دیدگان می پوشانند ، می باشد .


سخن آن حضرت (ع) در کیفیت بهره بردن از ایشان در دوران غیبت :

قوله (ع) فی وجه الانتفاع به فی زمن الغیبه :

اِنّی اَمانٌ لِاَهلِ الاَرضِ کَما اَنَّ النُّجُومَ اَمانٌ لِاَهلِ السَّماءِ .

من برای اهل زمین موجب امان و امنیت می باشم ، همچنانکه ستارگان برای اهل آسمان اینگونه

 هستند .


سخن آن حضرت در کیفیت بهره بردن از ایشان در زمان غیبت :

قوله (ع) فی وجه الانتفاع به فی زمن الغیبه :

بی یَدفَعُ اللهُ عَزَّوَجَلَّ البَلاءَ عَن اَهلی وَ شیعَتی .

خداوند بوسیلة من بلا را از خاندان و شیعیانم دور می سازد .


سخن آن حضرت (ع) در وظیفه مردم در زمان غیبت

قوله (ع)فی تکلیف العباد فی زمن الغیبه :

فَلیَعمَل کُلُّ امرِی ءٍ مِنکُم بِما یَقرُبُ بِهِ مِن مَحَبَّتِنا ، وَ یَتَجَنَّبُ ما یُدنیهِ مِن کَراهَتِنا وَ سَخَطِنا فَاِنَّ اَمرَنا

 بَغتَهٌ فُجاَهٌ حینَ لا تَنفَعُهُ تَوبَهٌ ، وَلا یُنجِیهِ مِن عِقابِنا نَدَمٌ عَلی حَوبَهٍ .

پس هر یک از شما باید کاری بکند که وی را به محبت و دوستی ما نزدیک می کند و از آنچه

 که خوشایند ما نبوده و باعث کراهت و خشم ماست دوری گزیند ، زیرا فرمان و امر ما ناگهان

 فرا می رسد ، در هنگامی که توبه و بازگشت برای او سودی ندارد و پشیمانی او از گناه ، از

 کیفر ما نجاتش نمی بخشد .

 


سخن آن حضرت (ع) در نهی از انجام گناهان

:

قوله (ع) فی انهی عن اجتناب المعاصی :

اَلعاقِبَهُ ـ بِجَمیلِ صُنعِ اللهِ سُبحانَهُ ـ تَکُونُ حَمیدَهً لَهُم ، مَا اجتَنَبُوا المَنهِیَّ عَنهُ مِنَ الذُّنُوبِ .

فرجام کار ـ با دخالت و ساخت نیکوی خداوند ـ مادامی که شیعیان از گناهان دوری گزینند ،

 پسندیده و نیکو خواهد بود .


سخن آن حضرت (ع) در اینکه زمین از حجت الهی خالی نیست :

قوله (ع)فی ان الارض لاتخلو من حجه :

اِنَّ الاَرضَ لاتَخلُو مِن حُجَّهٍ ، اِمّا ظاهِراً وَ اِمّا مَغمُوراً .

همانا زمین از حجت الهی خالی نمی ماند ، خواه آشکار باشد یا پنهان .


سخن آن حضرت (ع) در تحقق پیروزی حق و نابودی باطل :

قوله (ع)فی تحقق اتمام الحق و زهوق الباطل :

اَبَی اللهُ عَزَّوَجَلَّ لِلحَقِّ اِلّا اِتماماً ، وَ لِلباطِلِ اِلّا زُهُوقاً .

خداوند از اینکه حق را ناتمام گذارد و باطل را از بین نبرد ، ابا دارد .


سخن آن حضرت (ع) در مورد کسی که طالب هدایت است :

قوله (ع) فیمن طلب الرشاد و الهدایه :

اِنِ اشتَر شَدتَ اُرشِدتَ ، وَ اِن طَلِبتَ وَجَدتَ .

اگر خواستار هدایت و رشد باشی ، ارشاد خواهی شد و اگر جویا شوی ، می یابی .

 


سخن آن حضرت (ع) در فضیلت نماز :

قوله (ع)فی فضل الصلاه :

ما اَرغَمَ اَنفَ الشَّیطانِ شَی ءٌ اَفضَلُ مِنَ الصَّلاهِ ، فَصَلِّها وَ اَرغِمِ الشَّیطانَ اَنفَهُ .

هیچ چیز بمانند نماز ، بینی شیطان را به خاک نمی ساید ، پس نماز بگذار و بینی ابلیس را به

 خاک بمالان .

 


سخن آن حضرت (ع) در توصیف خود :

قوله (ع) فی وصف نفسه :

اَنَا المَهدِیُّ ، اَنَا قائِمُ الزَّمانِ ، اَنَا الَّذی اَملَاُها عَدلاً کَما مُلِئَت جَوراً .

منم مهدی ، منم قائم ، منم آنکه زمین را از عدالت پر گرداند ، همانگونه که از ستم لبریز شده

باشد


منتظر آقا....

تو چگونه در غیبتی که وقتی میرفتی نوید آمدنت را دادی و گفتی من و تو در مکه به هم میرسیم.

هر روز و شب به امید آن روز رو به کعبه، خانه آرزوهایم، می ایستم و چشم به راهت، به افق

 نگاه می کنم و لحظه لحظه وجودم بی قرارتر از دیروز میشود. امروزم تشنه تر از دیروز و

فردایم تشنه تر از امروز. به امید دیدارت می ایستم و درتلألؤ خیره کننده نورها، تو را می جویم.

می جویمت، می بویمت، ولی همچنان دل در آرزوی دیدارت می تپد و با هر تپش، یامهدی!

یامهدی! میکند و میگوید: انتظار، انتظار سخت تر از جان کندن است.

بیا که با آمدنت به پایت بوسه ها زنم و جای پایت را با عشقی که در دلم نهفته است، قاب بگیرم.

بیا که با آمدنت تنهایی های عاشقانت را پایان دهی و عاشقانت را در این وادی تنها نگذاری،

 یامهدی!

شگفتا! که چه راز آشکاری در غیبتت نهفته است.


توجه1

:اگر برای اولین باره که به وبلاگ من سر می زنید و می خوایید از گذاشتن کامنتهایی به

 نام من نسبت به من واکنش نشون بدید خواهش می کنم اخطاریه منو تو پست قبلی بخونید

توجه2

: yahoo360! من به روز شده (در مورد بهاییت ) خوشحال می شم سر یزنید .روی

 لینک زیر کلیک کنید

                                          اینجا رو کلیک کنید

۸۶/۰۷/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید علی حسینی

نظرات  (۳۹)

از خدا بترسید و تسلیم ما شوید و کار را به ما واگذار نمائید و بر ماست که شما را از سرچشمه سیراب بیرون آوریم ، چنانکه بردن شما بسوی چشمه بوسیلة ما بوده است ، و در پی کشف آنچه از شما پوشیده شده است نروید .


این حدیثو نشنیده بودم. خیلی استفاده کردم. دستت درد نکنه. راستی لینکی نیست که روش کلیک کنیم! یا من پیدا نمی کنم. نمی دونم!
به منم سر بزن. نظرات و یا انتقاداتت باعث سازندگی بیشتر و دلگرمی من می شه.
سلام. خیلی خوبه ها! ولی راستش یه کم ( یه خورده بیشتر از یه کم!!)طولانیه. شاید همه حوصله شون نشه بخونن. اگه بشه کم کم بزنین خیلی خوب میشه. راستی اون لینکی هم که اشاره فرمودین کلیک کنین کجاست؟! من که نمی بینمش! مشکل از منه یا...؟!!
موفق باشید.
۲۷ مهر ۸۶ ، ۱۷:۲۸ سید محمد انجوی نژاد
سلام . دمت گرررررررررررررررررم . میگما یه کم طولانی نیست ؟
سلام...
من توی نظرات یه وبلاگhttp://ali121ali.blogfa.com/ نظری رو به اسم شما دیدم که البته بااومدن به اینجا فکرمی کنم یه نفر با شما بد جوری دشمنی داره...تو رو خدا زودتر یه کاری بکنین...اون نظر واقعا وحشتاک بود...
موفق و مقرب باشین...
اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب(سلام الله)
سلام
پر محتوا و خوب بود
کاش میشد جای اشعار بلند
بیت ها راساده و زیبا کنم
کاش می شد برگ برگ بیت را
سرخ تر از واژه رویا کنم
کاش میشد با کلامی سرخ و سبز
یک دل غمدیده را تسکین دهم
کاش میشد در طلوع باس ها
به صنوبر یک سبد نسرین دهم
کاش میشد با تمام حرف ها
یک دریچه به صفا را وا کنم
کاش میشد در نهایت راه عشق
آن گل گم گشته را پیدا کنم
دوست بزرگوار سلام

از مطلب بسیار ارزشمند شما ممنونم . خداخیرتون بده .

به روز هستم پرسش وپاسخ زیبایی است از قران درمورد وجود مقدس حضرت صاحب الامر عج .
موید باشید.

یاعلی
۰۳ آبان ۸۶ ، ۱۸:۴۷ علیرضا(عاشق شهادت)
سلام دوست عزیزم
من آپم ومنتظر حضور بهاریت
موفق وپایدار باشی
اللهم الرزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک
یا علی
سلام
با مطلبی با عنوان کپی کردن بروزم . یا علی
۰۴ آبان ۸۶ ، ۰۳:۴۷ پویا از راه راست
سلام . خسته نباشین ان شا الله . وبلاگ زیبایی دارین و تبریک می گم . سعیکم مشکور ان شا الله . به وبلاگ بنده هم تشریف بیارین . منتظر نظراتتون هستم . اگر دوست داشتین همدیگرو لینک کنیم ان شا الله یا علی . خداحافظ
۰۶ آبان ۸۶ ، ۰۲:۳۱ پویا از راه راست
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خوبین خسته نباشین ممنون از مطالبتون بنده اپم با 2 پست جدید . منتظر تشریف فرمایی شما هستم . یا علی
هو المجید
سلام علیکم
ماشاءالله وبلاگ بسیار پرمحتوا و خوبی دارید ـ دستتون درد نکنه
مطالب پست اخیر هم خیلی عالی اند
آپم با درگذشت قیصر امین پور
التماس دعا
حضرت صادق اگر ساقی نبود

یک نشان از شیعگی باقی نبود

فقه شمشیر امام صادق است

هر که بی شمشیر شد نالایق است

فای فیض وقاف قرب و های هو

می دهد بر اهل تقوا آبرو

گر چه تعلیمات مردم واجب است

تزکیه قبل از تعلم واجب است

سلام
با مطلبی پیرامون دوستی اهلبیت از دیدگاه امام جعفر صادق (ع) در وبلاگ شاید این جمعه بیاید بروزم ومنتظر قدوم شما.یا علی
۱۷ آبان ۸۶ ، ۲۰:۲۱ علیرضا(عاشق شهادت)
سلام دوست خوبم
ناگهان چقدر زود دیر می شود
من آپم ومنتظر حضور پر مهرت
بهترین ها را برایت آرزو میکنم
موفق وپایدار باشی
یا علی
سلام..خوبین؟
می تونم ازتون یه خواهش داشته باشم؟
می شه از احادیثی که اینجا زدین استفاده کنم؟
فقط با ذکر منبع باشه؟اگه آره منبع رو شما معرفی کنم یا این سی دیه؟
ممنون
راستی آپم
یا علی
سلام
ممنون...
اینم لینکش:

http://www.nooreomid.com/showthread.php?tid=966&pid=6957#pid6957
۲۱ آبان ۸۶ ، ۱۰:۲۲ اتوبوس 22 کاروان مشهد 86
سلام آقا. امیدورام که ما را هم ذعا کنید. وبلاگ نویسی عمل به وظائف در زمان فرج را از یاد ما خارج نکند که خسرالدنیا والاخره خواهیم شد.
اکثر الاعمال انتظار الفرج ، الفرج بعد الفرج فرج برای کسانی حاصل می شود که برای فرج آماده شده باشند. آمادگی یعنی در صراط مستقیم قرار گرفتن0
صراط مستقیم چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
که ما هر روز حدود 10 بار از خدا می خواهیم ما را به آن هدایت کند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام دیگه ما رو فراموش کردید و به وبلاگ ما سر نمی زنید
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
خوشحال میشم با شما تبادل لینک داشـته باشم
التماس دعا
یاحق
سلام بر دوست محترم وگرامی
خیلی ممنونم از لطف تون
من هم وب زیباتون رو لینک کردم
موفق باشین
التماس دعا
میرسد از راه مردی از دیار آشنایی
بر زبانش مهربانی در نگاهش روشنایی
روشنایی می دهد خورشید را برق نگاهش
می گذارد آسمان هر روز پیشانی به راهش

شب آدینه را به انتظار نشسته ایم و نمی دانند بی خبران که چه حلاوتیست در این
لحظه لحظه های انتظار .
در وبلاگ شاید این جمعه بیاید پذیرای قدوم منتظرینش هستیم .تا همنوا گردیم که
ای منتظران ظهور نزدیک است/هنگام ظهور نور نزدیک است
بازم سلام و بازم ممنون بابت این پست اخیرتون
تو سایتمون همچنان از مطالبتون استفاده می شه

راستی بچه های سایت حتما از آشناهاتون هسن... از بچه های دانشگاه شیراز و اکثرا از بچه های کانون هسن...
موفق باشین
یا علی
اینم آدرسش :
http://www.nooreomid.com/index.php

سلام
محبوب رضاست هر که دلریش تر است از کعبه صفای این حرم بیشتر است

اینجاست طبیبی که ندارد نوبت هر دل که شکسته تر بود پیشتر است

میلاد سلطان علی بن موسی الرضا(ع) بر شما مبارک.........
التماس دعا

سلام
تفکر بسیجی چه نوع تفکریه؟ یه بسیجی باید چه خصوصیاتی داشته باشه؟
منتظر جوابم.......
سلام.
خوبین؟
خیلی وقته به ما سر نمی زنید...
خوشحال می شم اگه بیایین...
یا علی
سلام دوست عزیز.مدت زیادی تاخیر داشتم. دباره اومدم ، با اصالت مهدیت و بحث اینکه اهل سنت به مهدی موعود اعتقاد دارند. بیا. منتظرم. نظرت باعث دلگرمی منه
درد من نا له من طبیب من خدای من
بر در خانه تو هدیه ناقابل من
ذکر من دعای من خدای من خدای من
این منو جرم منو خطای من خدای من
این توو کرامتو بزرگیو عنایتت
بروزم و منتظر حضور گرم شما
ضمنا این دو عید بزرگ قربان و غدیر خم بر شما مبارک
۰۳ دی ۸۶ ، ۱۵:۰۶ خادم الامام (عج)
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز که در عرصه ی اطلاع رسانی و خدمت به دین می کوشید؛

از شما درخواست می کنم که در اسرع وقت به وبلاگ اسلام حقیقی سری بزنید تا نتایج تحقیقات خود را در رابطه با دشمنان مهدویت با عنوان «فراماسونری: دجال آخرالزمان» خدمت شما ارایه نماییم .امید است که کمکی هر چند کوچک به منتظران موعود عصر (عج) در رابطه با شناخت نشانه های ظهور شود. ان شا الله در این مقاله ها خواهید دید که تشکیلات فراماسونری شباهت های اعجاب آوری با آن چه که در باب دجال در روایات اسلامی آمده است ، دارد که این شباهت ها حتی شامل یک چشم بودن دجال، یهودی بودن او، فتنه در بیت المقدس و ... نیز می شود که این مسایل در قالب عکس ها و فیلم های بیشماری بیان شده اند. لطفاً در صورتی که مطالب مقالات را مفید دانستید دیگران را نیز به خواندن آن ها دعوت کنید و یا این مقالات را با حفظ امانت کپی نمایید. زیرا همان طور که خواهید دید متاسفانه وقت تنگ است و دشمنان اسلام تلاش دارند تا سال ۲۰۱۰ حکومت جهانی شیطانی را تشکیل دهند. این مساله اهمیت اطلاع رسانی هرچه سریعتر را بیشتر نشان می دهد. پس لطفاً به ما در نشر این مطالب یاری رسانده و بدانید که ان شا الله ظهور نزدیک است و با زمینه سازی نزدیکتر می شود.

تمامی مطالبی که در مقالات می آیند مستند و جدی هستند و در این مقالات از فیلم ها و عکس های متعددی استفاده شده است. بنابراین خواهشمندیم که در آن ها تامل بفرمایید.

لازم به ذکر است که در این مقاله، به ترفند های فراماسونری در تشکیل حکومت جهانی شیطانی نیز پرداخته شده است که از جمله ی این ترفند ها می توان به پیشگویی های دروغین نوستراداموس، فیلم 300، نبرد کذایی آرماگدون و ... نیز پرداخته شده و ارتباط این مسایل با فراماسونری نیز با اسناد و دلایل معتبر بیان شده است. بنابراین خواهشمندیم که همه ی بخش های مقاله را مطالعه فرمایید. پیشاپیش از سنگین بودن وبلاگ به دلیل حضور عکس های زیاد در مقالات، عذرخواهی می نمایم.


با تشکر


خادم الامام (عج)
۰۵ دی ۸۶ ، ۱۸:۲۹ نگارتنهــا
سلام.
هرجمعه منتظرآمدنش هستم.
صبح...ظهر...غروب ...شد نیامدی.
شاید این جمعه بیاید شاید...
واقعا عالی بود.
موفق باشین
۰۵ دی ۸۶ ، ۱۸:۳۱ نگارتنهــا
سلام.
شاید این جمعه بیاید شاید...
واقعا خوشحال شدم که یکی درموردآقامون نوشته.
بخاطر این مرامتون شمارو لینک میکنم وخوشحال میشم شمام سری بزنی.
سلام......
عید بر عاشقان مبارک باد عاشقان عیدتان مبارک باد
کی می تونه برای من ولایت رو تعریف کنه؟ .... کی می تونه بگه ولایت یعنی چی ؟ یه انسان ولایتمدار باید چه جوری باشه .... توی این عصر یعنی عصر غیبت امام زمان (عج) تکلیف ولایت چی می شه؟ چه کسی ولی ماست؟ چه وظایفی در مقابل مقام ولایت داریم؟و.....

اگه جواب این سوالا رو می دونید بگید.... منتظرماااااااا....
آپم....
۰۶ دی ۸۶ ، ۲۰:۲۳ نگارتنهــا
ای پادشه خوبان دادازغم تنهایی
دل بی توبجان آمد وقت است که بازآیی


قُلُوبنا اَو عِیَهٌ لِمَشِیَّهِ اللهِ ، فَاِذا شاءَ شِئنا .
فکر کنم این مضمون توی زیارت آل یاسین هم هست که می گیم: السلام علیک یا باب الله و دلیل ارادته
سلام.چرا اینجا اینقدر خاک گرفته؟چرا اپ نمیکنید؟
۲۲ دی ۸۶ ، ۰۸:۴۷ نگارتنهــا
سلام.
وبلاگتون واقعازیباست
سری بزن خوشحال میشم.
سلام.
خوبه مطالب به این قشنگی رو تو چند پست بنویسین که بهره ی بیشتری بشه برد.
البته این فقط یه پیشنهاد بود.
به من هم سر بزنین.
به روزم.
یا علی
سلام.
خوبین؟
نمی دونم چندمین باره که میام خبرتون می کنم و بهم سر نمی زنین
به روزم.
یا علی
سلام.
واقعا زیبابود.
هردری بسته شود روزی جزدرحسین
این درعشق است که همیشه بازاست
التماس دعا
هزار سال به امید تو توانم بود
هر انگهی که بیایی هنوز باشد زود
..........
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
خداقوت
واقعا عالیه
با اجازه از احادیث استفاده کردم
یاعلی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">